• Detta ämne har 10 svar, 1,409 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av Snurre.
Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    AxelS
    Deltagare

Vaknade tidigt och såg att det var lite vitt på marken, så jag tog med mig gopro kameran på en liten sväng. En aning annorlunda att köra en bil med lite mer krut, än en gammal audi som jag hade innan. Mina färdigheter inom videoredigering är inte så stora, men det går säkert att slötitta på, här är resultatet. 🙂

http://vimeo.com/32030927

epoxxy
      Deltagare

Vad är det för subba?

AxelS
        Deltagare

Det är en GT, 00a

adam.b.w
          Deltagare

fan va de ser härligt ut vill ha snö i pissiga götet nu

Jim_s
            Deltagare

Nej fan vad jobbigt, vill också ha hit snön! 😀

epoxxy
              Deltagare

Ge mig snö 😀 vill piska min gt med 😉 alternativt piska outbacken 😉

Andersson
                Deltagare

Gillade nästan din andra film bättre men du skulle ha en Hultinsgrip istället dom är bättre än HSP 😉

AxelS
                  Deltagare

Gillade nästan din andra film bättre men du skulle ha en Hultinsgrip istället dom är bättre än HSP 😉

Haha, sedär. En till skogsmulle, Har bara provat valmets gripar så, har inte så mycket att jämföra med, men HSP’n funkar riktigt bra. Rullar upp virket bra.

Andersson
                    Deltagare

Haha, sedär. En till skogsmulle, Har bara provat valmets gripar så, har inte så mycket att jämföra med, men HSP’n funkar riktigt bra. Rullar upp virket bra.

Valmet har väl Cranab grip som är samma eller snarlik Hultins. Har kört HSP men dom höll inte och jag tycker dom “gräver” för mycke när man plockar. Har varit skogsmulle nu tar jag hand om pinnarna när dom kommer till sågen istället. Nu mulle på fritiden bara 😉

Gilarski
                      Deltagare

Nice kört, diciplinerat & under kontroll 😎

Snurre
                        Deltagare

Man skulle ta och flytta norr så man kan piska gt 10 månader om året:D Skönt flyt hade du iaf 🙂

Att de va tillräckligt med snö dock?
                          Körde du dubbade eller dubbfritt? Rycker de inte ganska mycket dubb och man kör dubbat?

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.