SSC Allmänt snack Allmänt småprat Film: SSI gathering @ Ö-vik 2004

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 43 totalt)
  • Författare
    Practos
    Deltagare

låter som att äljen skall komma upp till norrland så hans fru får visa oss hur det går till 😀

– pratar givetvis om iskörning och inte något annat 😮

😀 😀

Kvarnis
      Deltagare

Blev ju bra de där
        ..synd bara att man inte fick tillbaka däcken innan det blev mörkt 😮

christopher
        Deltagare

Får bara ljud ingen bild????
          Vad är fel:-(
          /
          fraSSe

griml0ck
          Deltagare
            christopher
            Deltagare

Tack!
              Kul film:D 😮 😀 😀
              Vill skillnad med rallydubb, ser man tydligt:+ . Bästa klipper är när Kombin kommer för fort mot kurvan och lägger upp bakdelen mot snövallen :7 De é rally:7
              /
              fraSSe

Blocken
              Deltagare

Tuff film Johan & Glenn!

Äljen – snälla, håll igen kakhålet när du inte vet vad du pratar om! Nästa år blir det fulldubb, 215/45-17 bettar inget vidare på is’n…

/AB

LegacyLarsa
                Keymaster

Riktigt trevlig film! 🙂

Fanns det ingen bättre filmsnutt, när jag var mer ute i perferin.. 😀 😉

När släpper du ”Directors cut” ? 😉

/Larsa

OzO
                  Deltagare

Bra jobbat grabbar!! :7 Det filmades även inifrån bilarna (av någon). http://www.villha.nu

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

griml0ck
                    Deltagare

>Riktigt trevlig film! 🙂
                      >
                      >Fanns det ingen bättre filmsnutt, när jag var mer ute i
                      >perferin.. 😀 😉
                      >
                      >När släpper du ”Directors cut” ? 😉
                      >
                      >/Larsa

Tyvärr men de var 2 när blocken var ut. Tog med dom för det ser så mysigt ut när snön flyger i luften :7

Vet inte om jag har tid för nån ny version just nu. Skulle vara till sommaren isf 😀 Men det finns klart en hel del man skulle kunna förbättra men alla highlights av det glenn filmade kom med så ni har inte missat nått 😀 Skulle vara när han står o snörvlar o andas tungt bakom kameran o inte har nån o filma den snutten va kul 😀

Practos
                      Deltagare

>Bra jobbat grabbar!! :7 Det filmades även inifrån bilarna (av
                        >någon). http://www.villha.nu
                        >
                        …kommer några korta klipp snart, tyvärr dog batteriet i kameran efter en kvart men några svängar blev det 😉

Niklas
                        Deltagare

Jag har sett honom, han har ingen vidare kondis. Det har ifs inte jag heller, men jag har långa ben.

OzO
                          Deltagare

Nu räcker det med PM-inlägg i tråden.

Jag åkte med BlaCC ett antal ggr och han körde hårt och STi:n kändes grym även på is! Sen hade han breda dubbdäck och Grymlås körde med wallyspik – skillnaden kan inte bli större.

🙂

_______________________________________________________________________________
                            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

Niklas
                            Deltagare

Jaja, när man väl får chans att ge tillbaka lite efter två år som slagpåse men jag skall vara tyst.

Min ståndpunkt om filmen kvarstår, riktigt bra och skoj att ”få vara med”. Bra jobbat filmare och redigerare.

ImprezaVbG
                              Deltagare

Vill oxå köra på sjö ;(
                                Fin film,verkar som om ni hade kul 🙂

SecretAgentMan
                                Deltagare

För att vidare pissa terpentin på brasan (som vi säger i branschen :D) – oftast har Blocks påhopp varit en reaktion på ett mer eller mindre roligt inlägg från allas våran favorit-Älj – detta var mera ett regelrätt påhopp. 😉 😀

Fan vad sugen man blir på isåka med oooallydäck då – det är inte någon som har en uppsättning TH-2:or i 16×5,5 heller?

/J – Påhoppens okrönte tjötjävel :+

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 43 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.