› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Film: SSI gathering @ Ö-vik 2004
- Detta ämne har 42 svar, 2,082 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
23 januari, 2004 kl. 13:12 #86701
simo
Deltagare>
>Fan vad sugen man blir på isåka med oooallydäck då – det är
>inte någon som har en uppsättning TH-2:or i 16×5,5 heller?
>
>/J – Påhoppens okrönte tjötjävel :+Du får la ramla ner…här finns ju allt du behöver 😉
TH-2:er, ooooallydäck och numer även is 🙂23 januari, 2004 kl. 13:16 #86713griml0ck
DeltagareNästa gång är det nog bäst o inte ta med några avåkningar alls. Hur coolt snön ens rör sig på dom.
Även om inte alla säger det så tror man nog att det stämmer som alien sa att man får för sig dom som åker av är sämre förare.
Hade inte tänkt på de så tidigare. Funderar på o editera om den, men det är nog försent nu tror ja. Nästa gång blir det rätt! 😉23 januari, 2004 kl. 13:39 #86719ImprezaVbG
DeltagareJag vet inte,men jag tror att jag skulle vara mer av än på banan 😀
23 januari, 2004 kl. 13:41 #86688SecretAgentMan
Deltagare…det blir lätt så med vanliga vinterdäck och tung gasfot. 😀
/J
23 januari, 2004 kl. 15:04 #86691OzO
Deltagare>Även om inte alla säger det så tror man nog att det stämmer
>som alien sa att man får för sig dom som åker av är sämre
>förare.
>Hade inte tänkt på de så tidigare. Funderar på o editera om
>den, men det är nog försent nu tror ja. Nästa gång blir det
>rätt! 😉
—Men det är ju roligare att titta på dom som åker av/fel/brett ju! Så inga finjusterade/censurerade filmer här tack! 😉
Och jag skulle inte bedömma förarkunskaper baserat på film tagen utifrån… Film från en ”amatör”-kamera (no offence till alla som filmar) förmedlar oftast inte verkligheten till 100%… om ens 50%.
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::23 januari, 2004 kl. 15:09 #86727Niklas
DeltagareOzo: Jag vet. Det var därför jag sa det på skoj. Jag menade inte att såra Blocken. Ursäkta mitt påhopp.
23 januari, 2004 kl. 15:50 #86714griml0ck
DeltagareDet är som ordis brukar säga: Har man aldrig åkt av, kör man alldeles för sakta 😀
23 januari, 2004 kl. 17:50 #86693LegacyLarsa
Keymaster>Nästa gång är det nog bäst o inte ta med några avåkningar
>alls. Hur coolt snön ens rör sig på dom.
>Även om inte alla säger det så tror man nog att det stämmer
>som alien sa att man får för sig dom som åker av är sämre
>förare.
>Hade inte tänkt på de så tidigare. Funderar på o editera om
>den, men det är nog försent nu tror ja. Nästa gång blir det
>rätt! 😉Inga problem med avåkningar i denna typ av miljö, det bjuder jag på!
Om jag skulle skrota så kan du iallafall fråga först.. 😉 😀Synd att inte min rejäla avåkning inte kom med på film(det var när ni andra grilla korv) kom väl inglidande innan kurvan i en 70-80 gjorde ett förställ innan en höger 90 (var det 1- eller 6+),som såg jättebra ut tills jag kom in i kurvan då stack den iväg åt vänster istället, en 100 meter från banan eller så….. (Modulated kan intyga) 😀 😀
Körde slut på en trekvarts tank men det var det värt!
Kan man inte ironisera sig själv så ska man inte ironisera någon annan heller!
/Larsa
23 januari, 2004 kl. 20:54 #86695Blocken
DeltagareNo message
23 januari, 2004 kl. 20:56 #86696Blocken
Deltagare>
>som slagpåse men jag skall vara tyst.
>
——–-SKÖNT! :D:):P
19 december, 2005 kl. 06:19 #86702Manor
Deltagare>>Äljen – snälla, håll igen kakhålet när du inte vet vad du
>>pratar om!
>
>Jasså? Är det så det låter då du får kritik? Lätt att ge o
>svårt att ta tydligen. Så farligt är det inte, jag har också
>åkt av banan. Inget att skämmas för.AlienDice *asgarv*, som man brukar säga. Passa dig, Blocken kan nog bli som en ”vild j-vla rodeotjur” ;)…och jaga dig runt runt på nästa banträff :P.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #86703Manor
Deltagare>Jaja, när man väl får chans att ge tillbaka lite efter två år
>som slagpåse men jag skall vara tyst.
>
Nu måste jag faktiskt stötta AlienDice lite…
I ärlighetens namn så har faktiskt Alien varit ”påhoppad” många gånger i forumet. Nu när han hackar tillbaka lite så ”modereras” det lite väl snabbt. Jag tror nog att Blocken överlever Alien attack…han verkar vara en kille som klarar det ;)… Det känns ända till Åkersberga att det är med glimten i ögat…nog käns väl det i Teeeeeeebbbbiiiii också :9.Det verkar som om dina REGÄLA tag biter Alien :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #86724Niklas
Deltagare>Äljen – snälla, håll igen kakhålet när du inte vet vad du
>pratar om!Jasså? Är det så det låter då du får kritik? Lätt att ge o svårt att ta tydligen. Så farligt är det inte, jag har också åkt av banan. Inget att skämmas för.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.