- Detta ämne har 9 svar, 1,691 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 7 månader sedan av stiv5.
-
FörfattareInlägg
-
25 februari, 2012 kl. 20:56 #27735goffemannenDeltagare
Nu är äntligen våran Gatebil All In film från Mantorp Park klar. Det drog ut på tiden pga tidsbrist men jag hoppas ni gillar vårat arbete.
Detta är resultatet av att Superior Media (superiorimports.se) fick banan ensamma i 20min på förra säsongens svenska Gatebil evenemang @ Mantorp Park.
Vi frågade några Gatebil hjältar om de hade balls nog att göra en ett par riktigt grymma varv på banan tillsammans, vi använde alla GoPro-kamera vi kunde hitta på den korta tid vi fick. Detta är resultatet.
Om du ogillar däckrök, hänsynslös drifting och motorer på varvstopp = då är filmen inte för dig!
Vi uppmuntrar dig att stödja oss genom att klicka in vår Facebook och ta en titt på vilken typ av bil kultur vi representerar på vår Facebook-grupp:
facebook.com/SuperiorImports
All kritik är välkommen som alltid.Hjälp oss gärna sprida vidare filmen över hela internet.
/ David.J – Superior Media
25 februari, 2012 kl. 21:11 #238473TomKDeltagareRiktigt bra!!! Vill ha sommar nu!!!! 🙂
26 februari, 2012 kl. 08:00 #238468SubarumickeDeltagareBra filmat, synd att Drifting är lika upphetsande som konstsim bara 🙁
26 februari, 2012 kl. 14:29 #238474CmonDeltagareBra filmat, synd att Drifting är lika upphetsande som konstsim bara 🙁
Håller med!
26 februari, 2012 kl. 14:34 #238470goffemannenDeltagareNu är ni tråkiga. Drifting är ju skit ballt.
26 februari, 2012 kl. 14:37 #238475TobbenDeltagaregillade filmen skarpt, snyggt gjord! 🙂
26 februari, 2012 kl. 15:56 #238469STIredDeltagareRiktigt snyggt gjort. Micke, det är inget fel på konstsim :D.
/r
1 mars, 2012 kl. 10:13 #238471goffemannenDeltagareJa alla har ju sin smak när det gäller filmer =).
Ang vinjettringen är det för att de ska passa in till introlåten. De ska vara mörkt och “mystiskt” ungefär.
Denna filmen fokuserar på all action från banan under just den 20minuters session som vi fick på lördags eftermiddagen. Vi har gjort en annan film från Gatebil Mantorp som är mer allmän med material från hela helgen.
Superior Media – Gatebil Festival @ Mantorp Park 2011
http://vimeo.com/27883487Och ang musiken, vi kör på den musiken vi gillar. Vi kör vår stil helt enkelt. Och nivåerna är justerade så att musik respektive motorljud ska vara framträdande vid olika delar av filmen.
Fett filmat, och galet kört men vad gäller filmen så kan jag tycka att den här grova vinjetteringen känns lite played out vid det här laget, sen tycker jag inte musiken funkar alls, den var för framträdande och opassande. Hade vart chystare kanske med lite lägre musik och högre däcktjut och motorljud samt någon mer anonym men hård musik. Sen lite mer runomkring photage hade vart sweet. Sen introlåten eller va man ska kalla det kändes ju också rätt malplacerad.
2 mars, 2012 kl. 05:24 #238472goffemannenDeltagareJa de ve vill jag, och jag bara svarade på den.
Nae de är de väl egentligen inte, men om du kollar runt på nätet så är det inget ovanligt att folk använder vilken musik de vill till sina små filmer.
Det är väl lite annat om du ska göra en film som ska gå på tv som reklam, eller säljas på dvd osv.
5 april, 2012 kl. 07:17 #238476stiv5DeltagareHello!!!!!!!! Good post!!!!!!!!!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.