Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    goffemannen
    Deltagare

Va ute en sväng igårkväll för att testa placering och inställningar på nya ljudinspelaren.

http://vimeo.com/24882694

berne
      Deltagare

Va ute en sväng igårkväll för att testa placering och inställningar på nya ljudinspelaren.

http://vimeo.com/24882694

fy fan…vilket ljud…så rent….satt å bara log i början när du drar på…

SATAN vad jag saknar min subba nu.

vad är de för grejor du använder?

goffemannen
        Deltagare

Kul att du gillar det :). Kamerorna är ju vanliga go PRO hd och ljudinspelaren är en liten billig Zoom H1. Den kostar endast 1000kr och är liten,lätt och smidig. Perfekt för att montera på bilen. Högsta hastigheterna på filmen är 200km/h. Har ett vanligt vindskydd på den också såklart. Sån fuskpäls grej

Så får väl se hur mkt vindbrus det blir på bilarna på gatebil Mantorp. Flera av de vassa har ju 240-250km/h på långa rakan.

/ David J – Superior Media

knotan
          Deltagare

hur synkar man ljudet mellan fim å ljudinspelning??? gör ma det i realtid på nått vis medans den filmar eller får man synka det i efterhand medans man klipper filmen???

vill ha begäret va ca 99% på den 😀

goffemannen
            Deltagare

Jag synkar ljudet i redigeringen

berne
              Deltagare

Jag synkar ljudet i redigeringen

du verkar vara dutkig med film, ljud osv,

är riktig sugen på att köpa en sj, men vad ska man ha, sett att de finns

HD helmet hero
                HD motorsport
                hd surf

och sen en 3D kamara,

men vad är de för större skillnad på dom, vilken skulle du rekommendera?

goffemannen
                Deltagare

kameran är precis samma. Det är bara olika tillbehör som är lämpade för de olika aktiviteterna. Ska du ha de till bil så kör på motorsport. Då får du med ett sugkoppfäste som du fäster på bilen.

berne
                  Deltagare

kameran är precis samma. Det är bara olika tillbehör som är lämpade för de olika aktiviteterna. Ska du ha de till bil så kör på motorsport. Då får du med ett sugkoppfäste som du fäster på bilen.

De går inte att bara köpa kamran, å sedan köpa de man vill ha till senare?
                    Var ska man köpa de?

goffemannen
                    Deltagare

Det går säkert. Vi köpte dock hela paketet. Raidopower säljer go pro kameror och tillbehör.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.