SSC Allmänt snack Allmänt småprat Finns det intresse av att köpa quickshift?

Visar 5 inlägg - 46 till 50 (av 50 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Jag skulle preliminärt kunna tänka mig en QS. Monteringskostnaden är redan avklarad med Jerry ;). Det beror lite på vad priset hamnar på, trots att man är en rik IT-nisse ;).

mvh Mats N

Manor
      Deltagare

Yo Alien !

Jag hoppar också på StreetPowers erbjudande. 700:- (+ frakt) är ett klart bra pris, och spaken ser rejält välbyggd ut. Plog-Johan tog 1000:- för sin tidigare, så jag antar att priset inte kan bli hur billigt som helst. 700:- duger gott för mig.

Det kanske finns andra saker att ta fram billigt till klubbens medlemmar nu när det ändå verkar gå att få tag på en QS till bra pris…vilket var anledningen till denna tråd!!?

mvh Mats N

Manor
        Deltagare

Först är man intresserad, och jag lägger ner tid på att jaga tillverkningsställe, ritar skisser och försöker få fram ett bra pris sen köper man istället produkten från första bästa säljare som redan har produkten till salu. Jag fattar absolut inte varför jag skall lägga ner all den här tiden och kraften på att ta fram prylar åt er i klubben när ni köper från annat håll istället. Kalla mig dum, men jag tänker slutföra det ändå. Hoppas att de som väntar också blir mer än nöjda med produkten.Nåja, man får varjefall koll på var man har folk. 🙁

Jag skulle preliminärt kunna tänka mig en QS. Monteringskostnaden är redan avklarad med Jerry . Det beror lite på vad priset hamnar på, trots att man är en rik IT-nisse .

mvh Mats N

Sorry Alien :-(. Jag meddelade dock själv att jag var preliminärt PÅ och att det var priset som det hängde på. Jag hade vid ett tidigare tillfälle beställt en QS, men av olika anledningar kunde den inte levereras i tid till ett ”Jerry-meck”, vilket gjorde att jag drog mig ur den gången. Nu sammanföll det sig att ett erbjudande dök upp i samband med att du tagit tag i detta…och det var väl tyvärr lite olyckligt tajmat. Jag tycker dock att det är toppen att du fixar dekaler och prylar till klubbmedlemmarna. Det är mycket uppskattat av mig och säkert av de andra också.

Jag vill dock inte att du ska tycka att man är en ”svikare” för att man hoppar på ett annat erbjudande som dyker upp. Det är ju en sak om man hade gjort en beställning via dig, och du i din tur hade beställt tillverkning av den. Nu hade jag bara sagt att jag var preliminärt PÅ, och meddelade direkt i tråden att jag drog mig ur.

mvh Mats N – som hoppas att kunna hoppa på någon annan pryl i framtiden istället :).

Niklas
          Deltagare

Först är man intresserad, och jag lägger ner tid på att jaga tillverkningsställe, ritar skisser och försöker få fram ett bra pris sen köper man istället produkten från första bästa säljare som redan har produkten till salu. Jag fattar absolut inte varför jag skall lägga ner all den här tiden och kraften på att ta fram prylar åt er i klubben när ni köper från annat håll istället. Kalla mig dum, men jag tänker slutföra det ändå. Hoppas att de som väntar också blir mer än nöjda med produkten.

Nåja, man får varjefall koll på var man har folk. 🙁

Niklas
            Deltagare

Ok, du gör som du vill.

Ni andra, har lovat att vara billigast om det blir något. Så vore jag er och kunde vänta så hade jag gjort det.

Visar 5 inlägg - 46 till 50 (av 50 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.