SSC Allmänt snack Allmänt småprat finns det några feta imprezor till salue?

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    sti
    Deltagare

Jag kollade runt lite i säljes, verkade inte finnas så mkt förutom en röd 354 hk impreza..

Finns det några andra snabba imprezor till salu? Alltså inte helt orginal…

sti
      Deltagare

Jag kollade runt lite i säljes, verkade inte finnas så mkt förutom en röd 354 hk impreza..

Finns det några andra snabba imprezor till salu? Alltså inte helt orginal…

dlehtihet
        Deltagare

Kolla min annons under saljes (parlan). Inget ont om nagon, men med 354 hk och standardlada sa rasar du hela skiten pa nagra dagar om du gasar lite. For jag tror val inte att den bilen har dog eller PAR drev……

Med min bil kan du bestamma sjalv hur du vill gora. Har i dagslaget minst 260 SAKRA kusar.

//Danne

dlehtihet
          Deltagare

Kolla min annons under saljes (parlan). Inget ont om nagon, men med 354 hk och standardlada sa rasar du hela skiten pa nagra dagar om du gasar lite. For jag tror val inte att den bilen har dog eller PAR drev……

Med min bil kan du bestamma sjalv hur du vill gora. Har i dagslaget minst 260 SAKRA kusar.

//Danne

sti
            Deltagare

har du några bilder på skönheten ?

freddan
              Deltagare

Jag funderar också på att sälja bilen min, men är i valet och kvalet.
                Jag har inte satt ut nån annons än men det är en silvermetallic -99’a.
                3″ avgas, frontmonterad ic och unichip och 3 uppsättningar fälg.

Låter det intressant kan du ju höra av dig på mobilen XXX-XXXXXX.

OzO
                Deltagare

Några finns i Galleriet. Daniel kanske har några fler? 🙂

sti
                  Deltagare

Har den ingen ac ??

dlehtihet
                    Deltagare

Hej,

Joda, den har AC. Jag kopte den ny utan (dumt nog), men eftermonterade Subarus Orginal AC forra sommaren (sa den ar VALDIGT ny). Kolla saljes sidan for lite mer information. Det som jag inte tagit upp i saljesannonsen ar att den givetvis ocksa har larm (CarGuard 950 S).

M v h

Daniel

ps. Mycket fler bilder kommer efter den 11:e da vi ar tillbaka i Sverige igen ds.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.