Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Duktig OzO, du kan bara du vill… *klappa på huvet* 😉

Subaru – All we’ll drive!

Toni
      Deltagare

Jo, det som visades på Eurosport av Colins brinnande bil var till dels Perras film, men av nån anledning så hade dom inte lagt ut texten “amateur video” – antagligen för att det var så bra filmat att dom ändå inte behövde skylla ifrån sig på en “amateur”. En sekvens i entimmes-sammandraget visar en lång sträng av brinnande bränsle efter Colins bil och lyssnar man noga där så hör man där även Perras kommentarer i bakgrunden, typ “…och här rinner bränslet ut ur bilen och antänds…”.

Vi var 7 pers från klubben i vår grupp. Vet inte om fler var där från klubben men vi såg inga iallafall.

Niklas
        Deltagare

Grymt! Hade varit skoj att följa med! 🙂

OzO
          Deltagare

{grinig mode=off}

Tack som 17 för reseberättelsen Toni! Rolig läsning och jag hoppas jag får tillfälle att kika på filmerna nån gång. Perra, ring mig när du skall dejta rally-damerna i Värsterås! 😀

{/grinig}

“It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

Perra
            Deltagare

Hehe, du kan ju få de damerna alldeles för dig själv, Buran! Jag är ju numera lyckligt stadgad! Såg 2 av de damerna ute på pluto i lördags om du är intresserad… 🙂

/P

Raffe
              Deltagare

Skitbra historia! *runkar*

Fan jag måste ditt nästa år ska fan ta och boka en resa med Per Carlssons buss resor!

Jag kommer ihåg när jag och en släkting skulle smyga oss in i VIP byn vid SSS:n föra året, där satt vi i skogen utanför och väntade på rätt tillfälle fan va jag va rädd det var vakter överallt! tyvärr så lyckades inte operation Bäver…

PS skulle man kunna hänga på er andra nästa år kanske? *dräglar*

/Raffe
                En person som inte har något i sitt liv som han skulle kunna dö för har ingen rätt att leva.

Niklas
                Deltagare

Bussresor? Isch! Åka själv? Oh yes baby! 😀

Nog för att bussresor kan vara roliga men man är 1000ggr friare om man kör själv. Stanna var man vill, se hur mycket man vill. En rolig grej som hände när vi var i Finland ’01 var på recce’n så körde vi upp till Mökkiperä för att kolla hoppen – var vi skulle stå på fredagen. Vi möter alla förarna när vi kör upp och hälsar ivrigt på alla Subaru-bilarna. Sen när vi varit vid hoppen och kör hem tar vi genvägen på en rallysträcka, kommer fram till ett vägbyte och där står Burns med sin recce-bil och diskuterar ett krön med Reid. Låter dem köra först sen bär det av efter dem (dock inte i samma vansinnesfärd!)…

Raffe
                  Deltagare

>Bussresor? Isch! Åka själv? Oh yes baby! 😀
                    >
                    >Nog för att bussresor kan vara roliga men man är 1000ggr friare om man
                    >kör själv. Stanna var man vill, se hur mycket man vill. En rolig grej
                    >som hände när vi var i Finland ’01 var på recce’n så körde vi upp till
                    >Mökkiperä för att kolla hoppen – var vi skulle stå på fredagen. Vi
                    >möter alla förarna när vi kör upp och hälsar ivrigt på alla
                    >Subaru-bilarna. Sen när vi varit vid hoppen och kör hem tar vi
                    >genvägen på en rallysträcka, kommer fram till ett vägbyte och där står
                    >Burns med sin recce-bil och diskuterar ett krön med Reid. Låter dem
                    >köra först sen bär det av efter dem (dock inte i samma
                    >vansinnesfärd!)…
                    >
                    >Subaru – All we’ll drive!

Ett plus är ju om man har bil och körkort… 😉

/Raffe
                    En person som inte har något i sitt liv som han skulle kunna dö för har ingen rätt att leva.

ExOrdis
                    Deltagare

LAST EDITED ON Aug-11-02 AT 08:25PM (GMT)
                      Grattis Norge!
                      http://rally.racing-live.com/en/headlines/news/detail/020811174804.shtml
                      Petter tog en hedervärd bronsplats före Tommi på hemmaplan. 😮
                      Poängen tickar stadigt in men det verkar vara svårt att komma
                      åt Peggarna. En reflektion, vid försäljning av 206:an bör kunden tillfrågas
                      om bakspoilern ska släpa i backen på höger eller vänster sida. 😉
                      När ska Subaru börja köra på Michelindäck istf Pirelli?

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.