› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Flat 4online
- Detta ämne har 21 svar, 2,158 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
20 augusti, 2007 kl. 19:32 #10409
RXY430
DeltagareÄr det någon annan som har handlat där?
Bra priser men man verkar tydligen inte få några delar… Och då är ju inte priset så bra längre!http://www.flat4online.co.uk
På min orderstatus står det:
ORDER STATUS:
07/11/2007 Prepearing
07/20/2007 ShippedSen fick jag ett tracking number av dom och på http://www.royalmail.com står det:
Your item, posted on 10/08/07 with reference RI787****49GB has been passed to the overseas postal service for delivery in EIRE.
Svarar snabbt på mail, tyvärr är ju inte alltid svaret i relation till frågan. Kan inte rekomendera någon annan att handla något från dom av mina erfarenheter. Men ska man be om pengarna tillbaka eller fortsätta vänta på grejerna? Det rör sig om £150 så det är inga stora summor.
20 augusti, 2007 kl. 20:09 #115224syke
BlockeradJag köpte min soppapump från dom och hade inga problem.
20 augusti, 2007 kl. 20:21 #115225Strat
DeltagareKöpte downpipe från dom och det gick bra och fort. För ett år sedan cirka…
/Claes
21 augusti, 2007 kl. 03:07 #115233tendency
DeltagareNär jag beställde från UK (inte från just dem), så tog det ca 1v för mig att få min beställda del. Jag bor i mellansverige. Är det mkt grejer du har beställt?
21 augusti, 2007 kl. 04:21 #115230RXY430
DeltagareFör £150 så får man ju inte så mycket grejer, en bränslepump till min bror och 2 stag till imprezan.
Jag har handlat grejer från UK tidigare också och har man beställt på fredagen så har man kunnat hämta ut det på posten på måndagen.
Har läst på något annat forum om flat4online att det har tagit dom ca 4 veckor att få iväg grejerna men det känns inte som om dom är så värst ärliga! säg att det kommer ta x antal veckor innan jag kommer få grejerna istället för att göra som dom har gjort nu och bara skriva något som ser bra ut varje gång!Det känns ju iaf bra att det finns folk som har fått sina grejer, då kanske det finns ett litet hopp att kanske ha det hemmaa till efter jul.
21 augusti, 2007 kl. 06:14 #115226Yonaz
DeltagareTa kontakt med den Svenska återförsäljaren, de är dessutom klubbsponsor.
Skulle bli förvånad om de inte fixar till detta.
//Jonas
21 augusti, 2007 kl. 18:10 #115231RXY430
DeltagareTa kontakt med den Svenska återförsäljaren, de är dessutom klubbsponsor.Skulle bli förvånad om de inte fixar till detta.//Jonas
Har kollat på http://www.impreza.nu/ssi2/shop/sponsors/ och där finns det en länk till http://www.flat4online.co.uk men känns som en riktigt dum fråga men vem är den svenska återförsäljaren och hur får jag tag på dom? Har även sökt här på forumet och på google och kollat flat4online men har inte hittat något. Måste gjort något fel någonstans :+
21 augusti, 2007 kl. 20:37 #115227Yonaz
DeltagareTestat Christian Eriksson | christian_flat4online@yahoo.se ?
25 augusti, 2007 kl. 17:09 #115236Flat4online
DeltagareKan för tillfället bara meddela att jag gör vad jag kan för att reda ut vad som hänt här. Verkar som om paketet fastnat på de brittiska öarna som det ser ut nu. Tror och hoppas att ärendet ska vara under kontroll väldigt snart.
MVH Christian
25 augusti, 2007 kl. 18:12 #115228Yonaz
DeltagareSnyggt! Tack Christian för du tar dig tid att hjälpa våra medlemar.
Ni som funderar på att handla från Flat4 tar givetvis kontakt med vår svenska kontaktperson.
// Jonas
26 augusti, 2007 kl. 16:48 #115237Flat4online
DeltagareDen här affären har jag inget med att göra egentligen men självklart försöker jag hjälpa till, vet hur frustrerande det är när delar man beställt inte dyker upp.
Jag kommer imorgon ringa till Royalmail och höra med dem var paketet tagit vägen då det borde varit framme hos kund för länge sedan. Jag har ett trackingnumber som fungerar så att få fatt på paketet kan inte vara så svårt tycker jag.
Lovar att återkomma med upplösningen på ärendet.
Har ni några frågor så är det bara höra av er så hjälper jag till så snabbt och bra jag kan.
30 augusti, 2007 kl. 17:24 #115238Flat4online
DeltagarePratade med fraktbolaget som lät meddela att de lyckats leverera paketet till någon på Irland trotts att adressen var korrekt på paketet, fantastiskt.
Ny delar är dock på väg till Sverige så det ser ut att lösa sig till slut.
31 augusti, 2007 kl. 00:28 #115229b20mannen
DeltagarePratade med fraktbolaget som lät meddela att de lyckats leverera paketet till någon på Irland trotts att adressen var korrekt på paketet, fantastiskt.
Paketet kanske tyckte att gräset var grönare på andra sidan… nordsjön?!?. 😉
31 augusti, 2007 kl. 04:39 #115242Niklas
DeltagareFlat4online: Starkt jobbat! Imponerad av kämpaglöden och viljan att informera kund och övriga om vad som hänt. All heder.
10 september, 2007 kl. 12:08 #115232RXY430
DeltagareFlat4online: Starkt jobbat! Imponerad av kämpaglöden och viljan att informera kund och övriga om vad som hänt. All heder.
Det är helt rätt, Christian är hur trevlig och hjälpsam som helst fastän han inte har med detta att göra. Men tyvärr så är inte hans engelska kollega den smartaste verkar det som. Han hade pressat in en bränslepump med påsen med tillbehören till pumpen i kartongen till fjäderbenstaget. Och eftersom stål är hårdare än plast så fick en kontakt (inte den på pumpen som tur är) ge med sig under färden till sverige. Det är tråkigt att sånt här ska hända. Men det får väl bli en 😮 Gör Om Gör Rätt :+
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.