› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Flat 4online
- Detta ämne har 21 svar, 2,158 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
13 september, 2007 kl. 10:47 #115239
Flat4online
DeltagareDetta ärende är tyvärr en lite sorlig historia som jag hoppas ska vara en engångsföretelse. Att saker går sönder i frakten hör inte till vardagligheterna men misstag sker tyvärr, huvudsaken är att man försöker åtgärda dem till kundens bästa.
Jag har varit i kontakt med Scott om det inträffade och han ser till att en ny pump går iväg med det fjäderbensstag som han inte hade hemma vid första leveransen. Förhoppningsvis är det nya paketet packat för att klara ett kärnvapenkrig.
Skulle det vara någon annan som har råkat ut för strul med sina leveranser från Flat4online så är det bara höra av er så försöker jag hjälpa till så gott jag kan, även om jag inte är inblandad från start.
MVH Christian
15 september, 2007 kl. 14:12 #115234Klasagasa
DeltagareFler hjälpsamma människor vill vi ha!
Mycket bra service måste jag säga, som följt detta från läktaren!
Inte många företag, skulle jag tro, som är såpass hjälpsamma vid problem.
Trist dock för er utsatta, men den som väntar på nåt gott…
Keep it up!//Klasagasa som gärna handlar från såna företag!
15 september, 2007 kl. 14:12 #115235Klasagasa
DeltagareFler hjälpsamma människor vill vi ha!
Mycket bra service måste jag säga, som följt detta från läktaren!
Inte många företag, skulle jag tro, som är såpass hjälpsamma vid problem.
Trist dock för er utsatta, men den som väntar på nåt gott…
Keep it up!//Klasagasa som gärna handlar från såna företag!
25 september, 2007 kl. 10:35 #115240Flat4online
DeltagareKan berätta att alla delar har hittat fram till Bobby som nu kan skruva fast leksakerna i bilen.
Drog tyvärr ut på tiden som ni vet då den första sändningen försvann på grönbete på Irland och sedan gick en anslutningsdel till pumpen sönder i nästa sändning men allt fixar sig och det har det gjort här också.
En komplett ny pump skickades och det det sista staget hittade fram utan missöden längs vägen också.
Så ärendet kan ses som avslutat nu, mission accomplished (hmm, stavning)
MVH Christian
25 september, 2007 kl. 10:35 #115241Flat4online
DeltagareKan berätta att alla delar har hittat fram till Bobby som nu kan skruva fast leksakerna i bilen.
Drog tyvärr ut på tiden som ni vet då den första sändningen försvann på grönbete på Irland och sedan gick en anslutningsdel till pumpen sönder i nästa sändning men allt fixar sig och det har det gjort här också.
En komplett ny pump skickades och det det sista staget hittade fram utan missöden längs vägen också.
Så ärendet kan ses som avslutat nu, mission accomplished (hmm, stavning)
MVH Christian
25 september, 2007 kl. 11:19 #115243Niklas
DeltagareBra jobbat! 🙂
25 september, 2007 kl. 11:19 #115244Niklas
DeltagareBra jobbat! 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.