SSC Annonser Säljes – Delar FMIC, filter och soppapump

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Alla modifikationer på motorn som förändrar input eller output för motorn bör väl följas av en ommappning för bästa resultat.

SecretAgentMan
      Deltagare

Precis som Äljen säger är det en bra ide att mappa den med pryttlarna på – skall du göra en Tek2:a är det bara ett par timmars jobb a’ JRM’s timtaxa för att få en justerad Tek3:a som ser till att allt är ok med fmic:en på plats (kan inte tänka mig att det blir långt över en tusenlapp extra).

Handla på ba’ – det kan nog vara bra att öka tempot, 3 st har visat intresse nu….för den putsglade kan jag se till att rören är nylackade, och gavlarna på ic:n polerade för en liten merkostnad.

/J

stockis
        Deltagare

Men om vi säger såhär. Det är ingen fara att köra med fmic ditmonterad någon vecka utan att göra en ommappning?

Jag skickar dig ett PM angående ett prisförslag som jag ger dig om du hjälper mig att montera dit den på min bil plus fronten.

SecretAgentMan
          Deltagare

Den är preliminärt såld till Stockis här – men han har på sig till ikväll, annars går den till en hemlig gammal legend i Stockholm (det fanns tuffa kombis innan MatsN kom in i bilden ;)).

/J

Tallen
            Deltagare

OT: Är den hemliga gamla legend kombin möjligtvis
              rödmetallic?

/D

SecretAgentMan
              Deltagare

Häpp – snabb färg på den, och något som Housewagon-Mätz har sneglat på vid sina modifieringar. 😀

/J

SecretAgentMan
                Deltagare

Bitana är sålda till……… *drumroll* Kombi-Olle!!!! En gammal legend inom SSI!

/J

Saras
                  Deltagare

Jag som just kom på att jag hade sett en FMIC till salu för små pengar och att säljaren desutom var en trevlig prick…

Fan att jag inte hög på en gång när jag läste tråden…
                    /Jimmy Särås

moken
                    Deltagare

Jag som just kom på att jag hade sett en FMIC till salu för små pengar och att säljaren desutom var en trevlig prick…Fan att jag inte hög på en gång när jag läste tråden…/Jimmy Särås

Är du på jakt efter IC så får man detta paket för 4lax plus frakt från England.
                      Jag hade tänkt beställa ett kit åt mej själv, men så försvann pengarna på annat så nu hoppas jag nån vill köpa min orginalturbo eller nåt så man får in lite kulor igen.

http://i6.ebayimg.com/04/i/04/ag/4c/fd_1_b.JPG

Beställa tillsammans kanske när det lider isf?

SecretAgentMan
                      Deltagare

Nja, hybriden för de slantarna skickas från HK…med väldigt oviss leverans om man skall gå efter grabbarna på Scoobynet, men har man slantar att gambla med, och kan vänta tills ”sen” så är det ju intressant…jag gillar hur de dragit röret från turbon, men det finns saker som är mindre bra med den å andra sidan (det finns inte en perfekt fmic..).

Den finns ofta på hyllan hos en engelsman, men då är det inte några 4′ vi pratar om.

/J

Saras
                        Deltagare

Kanske skulle vara nåt…
                          /Jimmy Särås

moken
                          Deltagare

Den här verkade gå från UK och inte HK med tanke på det låga fraktpris jag fick som svar på mail iallafall, 22pund.
                            Dom jag sett från Hongkong ligger på 55pund tror jag det var.

Har iofs några arbetskamrater som ska ner till Kina snart, och dom lär ju dra till hongkong och shoppa, kanske skulle be dom ta med ett paket i handbagaget =)

Manor
                            Deltagare

OT: Kan det vara denna?http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/kombi2.JPG

…det skulle inte förvåna mig det minsta…OLLE, din gamla kombirövare…ska du börja bygga på kombin igen :P.

mvh Mats N

Janne248
                              Deltagare
                              Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.