Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    apache54
    Deltagare

Så nu e huven färdig o den blev folierad med svart kolfibervinyl o sti-logga under

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2

Nikke McRae
      Deltagare

Snyggt! Ser riktigt ballt ut med STI-loggan under.
        Ta gärna en bild på hela bilen. 🙂

apache54
        Deltagare

De kommer så fort vädret tillåter en ny bild håll tillgodo med dessa änsålänge

adam.b.w
          Deltagare

Fasen så har du min favoritbil din skurk. Ärvdu nöjd med den. Du har ju ialla fall wnligt mig den snyggaste färgen man kan ha på din kärra:)

zanoii
            Deltagare

Var kommer filmen ifrån?

Tycker det ser bra ut. Synd bara med den lilla bucklan, skulle nog ha försökt få bort den först.

Jag har alltid funderat över hur det skulle bli om man klarlackar på kolfiberfilm..

MaXiZZ
              Deltagare

Går att lägga ett lager klarlack för att få den mer glansig. Dock rekommenderas riktig spruta för att få ett jämnt resultat. Finns på youtube att kolla folk som gör. Blir Mycket bättre i mina ögon 🙂

apache54
                Deltagare

Var kommer filmen ifrån?

Tycker det ser bra ut. Synd bara med den lilla bucklan, skulle nog ha försökt få bort den först.

Jag har alltid funderat över hur det skulle bli om man klarlackar på kolfiberfilm..

Kommer från 3m ruskigt bra kvalitet! Bucklan var en miss att foliera in som dock skall fixas på måndag

apache54
                  Deltagare

Så nu tillåter vädret en bild dock tagen hastigt me mobilkamera

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.