Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    dlehtihet
    Deltagare

Skippa hagmans och allt vad det heter. Detta måste vara det ultimata vaxet som ni inte klarar er utan. Så prisvärt…….:

http://www.vertar.com/product.asp?numRecordPosition=10&P_ID=179

”Royale Glaze”

//Danne

OzO
      Deltagare

Man får fylla på många ggr för att det skall bli prisvärt! 😉

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

OzO
        Deltagare

…jävlar! Jag svarade först… Jag == putsnisse?? 😮 Japp! 😀
          _______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

jraberg
          Deltagare

mja, är lite emot när de ägnar den mesta av infon åt att förklara vilka som använder produkten istället för själva produkten.. so what om en bugatti från 20 talet använder det..den bilen har förmodligen inte körts i ett regnväder sen just 20-talet eller stått i gassande solsken på en coop(eller liknande) parkering och då kan det lixom kvitta
            😉

edit. Ozo, nja jag har ett ganska fräscht minne av att ngn annan putsar din bil minsann..porsche gick han å köpte åxå för att vara mer exakt 🙂

-JR känner mig på såga säljargument humör 😀 :9

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.