SSC Allmänt snack Allmänt småprat För att förhindra off-topic i Strats sälj-tråd..

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Istället för att skriva där skriver jag här:

Noooooooooooo!

Vad händer? Vad blir det istället? Varför??

Edit: Inte funderat på att sälja den i delar? 😉 😀 :+

Strat
      Deltagare

Hehe… Jag är lite less helt enkelt. Lite sugen på en nyare sti också. Men vi får se…

Att sälja i delar är plan B 😉

/Claes

STIred
        Deltagare

Ny STI med 2.5a är fiina grejer 🙂

/r

[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
          I can live with the despair, it’s the hope that kills me
          ————————————————————————————————————————————-
          I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
          ————————————————————————————————————————————-

rödSTI

syke
          Blockerad

Du blir förlåten om du köper en 06:a Spec C RA! 😛

Sasse
            Deltagare

Hoppas det blir en riktigt seriös köpare som inser värdet i bilen. Man vill ju se bilen gå som den är byggd för.

Sen vill man ju även se vilket monster som dyker upp efter du sålt monster #1 😉

SecretAgentMan
              Deltagare

Jag förstår struten, och har själv haft samma-lika tankar, rent av klurat på byte till en relativt standard PSE04:a.

Men det jävliga är att när man hamnar bakom ratten igen så inser man varför man lagt ned så otroligt mycket tid och slantar i pärlan. :7

/J – saknar isåkat ;(

Wiklundh
                Deltagare

Førstår varfør du vill sælja Strat, fast det ær lite synd.
                  Nyare bil ær alltid nyare(mindre strul osv).

Andersson
                  Deltagare

2 nya modeller på väg -08 bl.a den där fård fikus varianten som vi nog alla sett och en sedanare går i produktion i april enligt mina källor men allt är ganska hemligt än så ha inte för brått om du tänker satsa på nytt

MVH C Andersson
                    Full fart, spar tid!
                    Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

Janne248
                    Deltagare

Tråkigt Strat…. ;(

SVARTEN
                      Deltagare

Jag förstår struten, och har själv haft samma-lika tankar, rent av klurat på byte till en relativt standard PSE04:a.Men det jävliga är att när man hamnar bakom ratten igen så inser man varför man lagt ned så otroligt mycket tid och slantar i pärlan. :7/J – saknar isåkat ;(

Fråga mig, Oskar fick mycket för sina pengar vill jag lova 😮

/C

Addson
                        Deltagare

Jag förstår struten, och har själv haft samma-lika tankar, rent av klurat på byte till en relativt standard PSE04:a.Men det jävliga är att när man hamnar bakom ratten igen så inser man varför man lagt ned så otroligt mycket tid och slantar i pärlan. :7/J – saknar isåkat ;(

Fråga mig, Oskar fick mycket för sina pengar vill jag lova 😮 /C

Vad fick han e gammal rostig svart surbarbro!!! 😀 :+ 😉 😉

Subarumicke
                          Deltagare

Hehe… Jag är lite less helt enkelt. Lite sugen på en nyare sti också. Men vi får se…Att sälja i delar är plan B ;)/Claes

Gör det 😉 folk fattar inte vad saker kostar osv.. och gnäller att det är för dyrt mm… och jämför med annonser på blocket osv.. och fattar inte att man ska göra jämföringen med en liknande bil med samma utr… då blir det svårt pga… finns knappt några

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.