Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 63 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Finns det några som har partytält att ta med? Jag har ett men det kan ju vara bra att ta med några fler, om man ser hur vädret blir.
      Jag tar med en grill till fältet, så kan de som vill ta med sig lite grillmat.

OzO
      Deltagare

Finns det några som har partytält att ta med? Jag har ett men det kan ju vara bra att ta med några fler, om man ser hur vädret blir.

Ska försöka få med mitt! d—0.o—b

roadtip85
        Keymaster

Jag kan också ta med ett partytält!

Christian S
          Deltagare

låter bra med tanke på det Johan skrev i anmälningstråden

Obs! jag har uppdaterat mitt inlägg om lunch och middag. Tryckfelsnisse hade varit framme. Lunch löser man själv. Ta med grill eller åk och köpt något under dagen. Middag kommer vi att servera på campingen.

nu vet jag inte riktigt hur känsligt det är när man grillar men dom som lånar Catrines grill kan väll tänka på att hon inte tål vitlök.

Surbarbro
            Deltagare

Gulligt Christian! Det hade jag inte tänkt på själv. Tur att jag har så många vänner i klubben.

Tommy M svar: Jag har lufttryckmätare. Kompresor har jag en liten, som man sätter i cigg uttaget. Fyll gärna på innan. Lättare att släppa ut luft.
              Mat fredag: Alla får fixa själva. Har grill med och på campingplatser brukar det finnas eldstäder. Tror att jag såg det nere vid badet.

Jommie
              Deltagare

Mat fredag + lunch lördag. Strängnäs är ca 5-10 minuter i väg. Där finns et flertal pizzerior, gatukök, McDonken och Sibylla. Bör gå hitta nåt om det inte passar med Catrins grill.

Jommie
                Deltagare

Då det ser ut som det blir fint väder i morgon – någon som vill träffas i hamnen i Strängnäs och äta lite god glass innan man officiellt påbörjar storträffen?
                  Typ kl 18-19?

LegacyLarsa
                  Keymaster

Kanske pizza, det verkar dom vara duktiga på har jag hört… 😉

bobban
                    Deltagare

Ok jag ångrar mig då ;)……Daniel hotade med att jag aldrig mer skulle få åka racing Fård om jag inte kom ;).

Drifta med org effekt o awd….sure :rolleyes: ;)…..nej men tjöta o dricka en öl eller två kan man iaf göra oavsett d—0.o—b

Bra där skulle bli tråkigt utan dig där ju 😉

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

Surbarbro
                      Deltagare

Nu är jag på gång. Snart packat och klart. Är så laddad.
                        Skönt att se solen här i Stockholm.:)
                        Så nu får man gå ut och tvätta bilen, sen lasta och vänta in Bobban.
                        Kul att få se er alla idag.

Daniel666
                        Deltagare

Då va vi på väg 🙂 Jag, Vince, Grovsnus och Christian

OzO
                          Deltagare

Tjat tjat!! :p. Vi är några som åker till campingen på fredag från sthlm/s-tälje. Samlas kl 16 vid Gyllene måsen moraberg o sen rullar vi iväg.

Tjaaat! 😀 Ska försöka hinna dit! Ska bara polera ventilhattarna! d—0.o—b

Markus
                            Deltagare

Om det är någon som behöver elverk i helgen så behöver någon komma och hämta det i Sundbyberg för jag kan inte få med mig det.

Janne248
                              Deltagare
                                Daniel666
                                Deltagare

Då vart man på väg hem igen. Tack för en riktigt kul helg, alltid trevligt att träffa gamla rävar och nya ansikten 🙂
                                  Fick tagit mig en tur med en av bilarna med och det satte ett leende på läpparna, alltid kul att köra 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.