Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 63 totalt)
  • Författare
    Koffe
    Keymaster

Toppen Björne! Tack 🙂

Semjon
      Deltagare

Tack alla för en underbar helg!!!
        Det var första gången man var på en SSC träff. Jätte kul att träffa massa nya trevliga människor, se den gemenskapen som finns i klubben och känna sig så välkommen gör att man börjat längta till nästa gång redan innan man åkte hem.

Kram på er 😀

Zlasher
        Deltagare

Ja tack allihop som kom. Och kul att det uppskattades. Tack till alla som jag tiggde med åkning av?

Igge
          Deltagare

Vädret kan förbättras till nästa träff 🙂

Mindre lerig vändning skulle också uppskattas, men det var väl iofs nyttigt att pröva på (för mig, inte kofångaren) 😛

Bubu
            Deltagare

Vädret kan förbättras till nästa träff 🙂

Mindre lerig vändning skulle också uppskattas, men det var väl iofs nyttigt att pröva på (för mig, inte kofångaren) 😛

Var det här din bil Igge?

Bubu
              Deltagare

Tack för att jag fick vara med! Även om jag bara har varit några timmar och inte körde själv, tyckte jag att det var roligt att titta lite. Jag prövar kanske försiktigt nästa gång.

Zlasher
                Deltagare

Ouch vart det så pass?
                  Vi(SAD Janne och Roadtip Anders) försökte kolla på en alternativ vändning men blev så kort bana isåfall.

Igge
                  Deltagare

Bubu: stämmer bra! 🙂

Zlasher: shit happens, vi kallar det racepatina och ler åt det 😀
                    Mitt fel att jag laddade på mer än jag klarade med dom däcken 🙂

Sedan håller jag med om att det var svårt att få en bättre lösning. 🙂

Zlasher
                    Deltagare

Bubu: stämmer bra! 🙂

Zlasher: shit happens, vi kallar det racepatina och ler åt det 😀

Sedan håller jag med om att det var svårt att få en bättre lösning. 🙂

haha ja rätt inställning därd—0.o—b
                      Bilen är ju till för att användas.

Bubu
                      Deltagare

Här kommer lite bilder som min kompis gjorde i söndags…

Skickat från min iPad med Tapatalk

Igge
                        Deltagare

“bilen är till för att användas” precis så jag tänker 🙂

Schyssta bilder från din kompis bubu!

SaraW
                          Keymaster

Första träffen och första konbanekörningen^^ Hade förväntningar att helgen skulle bli bra men det var riktigt nervöst också.

Träffat så mycket trevligt folk och fått bra med tips vad jag ska tänka på, kunde verkligen inte haft en bättre helg, tack hörrni man känner sig verkligen som en i gänget, längtar tills nästa ggn vi ses! 🙂
                            Det här var defenetivt inte det sista ni kommer se av mig 😉

Janne248
                            Deltagare

Måste skriva litet tacktal jag med.
                              Riktigt bra ordnat av nya styrelsen! Bra att ta med SAD-Janne, då vet man att det blir kvalité på banorna! Gillade snabba banan på lördag, synd man inte han nöta mer innan regnet. Kollade bakhjulen idag, inte gatlagliga så pressa tider i regnet tror jag var bra att jag avstod från!

Janne248
                              Deltagare

Det här var defenetivt inte det sista ni kommer se av mig 😉

Mora? Då får du komma till Grängesberg när jag och LegacyLarsa (förhoppningsvis) anordnar konabana i aug/sep.
                                Rikigt kul att det blir några tjejer som kör också!

Vince
                                Keymaster

….. sen kan ni gärna komma med förslag på saker ni tycker kan förbättras till nästa träff.

Ett förslag är att nästa gång vi har chansen att ha SAD Janne på nån träff så borde vi fråga om han kan hålla i en liten teori kurs kring körteknik (typ spårval, inbromsning, acceleration, massförflyttning….). Typ nån timma eller så. Hade ordnat en sån dragning som jag själv tyvärr missade (jag byggde bana) vid Vårgårda träffen och det var mkt uppskattat.

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.