› SSC › Allmänt snack › Träffar › För- / Undertiden- / Eftersnack KONBANA 31/5 Västerås
- Detta ämne har 67 svar, 3,754 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 3 månader sedan av
daniel83.
-
FörfattareInlägg
-
22 maj, 2008 kl. 09:47 #150356
Ubbe
DeltagareSåja… Då har man klarat av ett första oljebyte på egen hand… Nästa gång jag tömmer ska jag testa att få lite olja i spilloljetråget och inte allt på golvet i garaget… :+
Den planerade mappningen hos Per uteblev… Om han ändå var lika bra på att hålla sin kalender uppdaterad som han ska vara på att skruva subbor… 🙁
Nåja, vi e laddade ändå och det har ju funkat att köra orginal tidigare så vi får fortsätta med det ett tag till!
//U&L
22 maj, 2008 kl. 14:59 #150382Patrik K
DeltagareDetta låter ju underbart 😀
Var ute hos S.A.D. Janne igår och fixade lite, vi kommer sätta banan på Fredagen nästa vecka så ingen hinner spionera och få ”hemma”fördel 😉
Ska bli jäkligt kul att träffa alla er som kommer :+
Var ute och hälsade på Jim på Landrins/Lokala Subarudealern, och han skulle iväg på Lördagen, men hann han så skulle han komma förbi innan, vi får hoppas på det för då kan vi få se nya STI:n in action :7
// Patrik K
23 maj, 2008 kl. 11:12 #150363alrik
DeltagareMysigt!
Jag ska linda DP, montera och pilla. Oljebyte, dawesen ska på och ev. hinna byta blinkersen som blev trasig sist på SAD.
/Mikael – Ännu ingen panik… 🙂
23 maj, 2008 kl. 11:48 #150338syke
BlockeradJag måste köpa ett nytt fälg-mutter-verktyg .. drog sönder det gamla. Jäkla mutterpickor på verkstaden 🙁
23 maj, 2008 kl. 15:03 #150383Patrik K
DeltagareMysigt!Jag ska linda DP, montera och pilla. Oljebyte, dawesen ska på och ev. hinna byta blinkersen som blev trasig sist på SAD. /Mikael – Ännu ingen panik… 🙂
Låter ju bra det Micke, kanske man får se dig ändå då :+
Stefan: Man ska inte smacka mutter, inte bra, inte bra 😀
Te helgen blir det iaf Roll out på Hässlö, någon i krokarna av Västerås som ska dit och kolla, kommer själv vara där båda dagarna?!
Subarbro: Hur går det med fälgjakten, snacka annars med BVS Robban här i Västerås 😉
// Patrik K
23 maj, 2008 kl. 15:47 #150364alrik
DeltagareLåter ju bra det Micke, kanske man får se dig ändå då :+ // Patrik K
De vet jag med stor säkerhet att du kommer få göra! 🙂
/Mikael
23 maj, 2008 kl. 18:13 #150399Renoir
DeltagareÄntligen nya fälgar 😀 Ska jaga hjälm imorn , det här kommer bli fint.
Synd bara att mina end links inte har anlänt från evokiller ännu. Vad sega dem är. Nya krängaren bara ligger i trunken och väntar på installation. Hoppas jag hinner få hem grejerna innan S.A.D.
27 maj, 2008 kl. 20:38 #150370roadtip85
KeymasterNu börjar det dra ihop sig!
Ska vi från stockolmsområdet träffas någonstans och åka karavan dit?
Är alltid lite roligare när man åker flera Imprezor på rad!!:D//Anders
27 maj, 2008 kl. 21:06 #150339syke
BlockeradNu börjar det dra ihop sig!Ska vi från stockolmsområdet träffas någonstans och åka karavan dit?Är alltid lite roligare när man åker flera Imprezor på rad!!:D//Anders
Ptja, klassikern är ju att träffas vid mcdonalds barkarby (vid IKEA, BRL etc.)
Jag lär dock inte köra mycket snabbare än 90 på motorvägen så det lär bli en tämligen långsam karavan då 🙂 Säg en tid!
28 maj, 2008 kl. 06:42 #150357Ubbe
Deltagare07:00 McD Barkarby?
//U&L
28 maj, 2008 kl. 09:18 #150340syke
BlockeradLåter bra, I’ll be there!
28 maj, 2008 kl. 17:35 #150393Surbarbro
DeltagareHIHI!
Kommer också.
Köper de ”nya” däcken imorgon.
Tack för alla råd och glada tillrop.
Ska bara få dessa på fälgarna, men det löser sig.
Ska ringa till min däckpojke i Slagsta, han brukar vara bussig.
Annars får jag väl jaga vidare.Ses Catrine
:7 😉28 maj, 2008 kl. 17:59 #150371roadtip85
KeymasterOkej, 07.00 vid mcdonalds!
Satan va kul det ska bli!!Glöm inte mina nya däck och fälgar lunkan!;)
//Anders
28 maj, 2008 kl. 21:17 #150384Patrik K
DeltagareJa men är det inte helt fantastiskt! :+
Alla är betalda och anmälda i god tid innan Lördagens konbana, skönt att ni visar det gensvar jag önskade :7
Vad gäller mat tror jag vi hoppar korvgrillningen och bryter för lunch en timme på något av snabbmatsställena McDonalds, Max, Pizza Hut, IKEA, ICA Maxi eller valfritt alternativ. Köra kommer vi nämligen att få göra så det räcker och blir över ändå.
Jag ska se om jag kan glida förbi Willys och köpa vattenflarror som jag säljer till självkostnadspris, för vatten är bra att få i sig 😛På Fredag sätts banan och sen är det inte långt kvar … 😀
Väl mött på Lördag morgon och välkommen allihopa!
// Patrik K
28 maj, 2008 kl. 23:02 #150341syke
BlockeradJa men är det inte helt fantastiskt! :+ Alla är betalda och anmälda i god tid innan Lördagens konbana, skönt att ni visar det gensvar jag önskade :7 Vad gäller mat tror jag vi hoppar korvgrillningen och bryter för lunch en timme på något av snabbmatsställena McDonalds, Max, Pizza Hut, IKEA, ICA Maxi eller valfritt alternativ. Köra kommer vi nämligen att få göra så det räcker och blir över ändå.Jag ska se om jag kan glida förbi Willys och köpa vattenflarror som jag säljer till självkostnadspris, för vatten är bra att få i sig :PPå Fredag sätts banan och sen är det inte långt kvar … 😀 Väl mött på Lördag morgon och välkommen allihopa!// Patrik K
Vattenflarror? Är det för dom som ska spinna ringar?? 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.