SSC Allmänt snack Träffar För- / Undertiden- / Eftersnack KONBANA 31/5 Västerås

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 68 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Vattenflarror? Är det för dom som ska spinna ringar?? 😉

HA ha ha ha ja du Stefan, hade jag haft koppling för det så kanske, men jag kan fixa ett fågelbad åt dig och lovar i så fall att ställa upp med fotandet (du kan ju titta på de bilderna jag tog vid en tidigare konbanorna på S.A.D. på Yonaz gamla bil, den Alrik har nu, vad som kan åstadkommas) 😛

… för oss andra kan det ju användas för invärtes bruk 😉 Ska bli kul att träffas mannen 🙂 Länge sen nu! För din del är det ju andra gången i rad på S.A.D. *thumbs up*

Ser ut som vi lyckats beställa bra väder med på Lördag, så ta med solkräm eller fyll på AC:n 😀

// Patrik K – som har lite mer men vill ha mer klös…

alrik
      Deltagare

(du kan ju titta på de bilderna jag tog vid en tidigare konbanorna på S.A.D. på Yonaz gamla bil, den Alrik har nu, vad som kan åstadkommas) 😛
        // Patrik K – som har lite mer men vill ha mer klös…

Har hört att den bilen gör sånt ibland även nu… Mystiskt tycker jag… 😛

/Mikael

syke
        Blockerad

Fint väder låter .. fint!

Jag står i valet och kvalet om jag ska köra på r-däcken eller på vanliga sommardäcken. Hmm!

Oge
          Deltagare

Tjena!.. Jag hade tänkt kika ut på Hässlö jag med!.. Är det full fart redan från kl 8 eller brukar det vara lite mer drag på dagen?.. Det jobbiga är att jag inte hinner vara där mitt på dagen.. Händer det nå annat kul på kvällen då?.. Ska bli kul att få träffa massa folk från SSI och kika på alla andras Imprezor..

lunkan
            Deltagare

Glöm inte mina nya däck och fälgar lunkan!;)//Anders

Ska ta av dom från bilen idag och så lägger jag in dom i bilen på en gång så glöms det inte på lördag morgon! 😉

Ubbe
              Deltagare

Tjena!.. Jag hade tänkt kika ut på Hässlö jag med!.. Är det full fart redan från kl 8 eller brukar det vara lite mer drag på dagen?.. Det jobbiga är att jag inte hinner vara där mitt på dagen.. Händer det nå annat kul på kvällen då?.. Ska bli kul att få träffa massa folk från SSI och kika på alla andras Imprezor..

Det är väl bara att titta ut…! Gissar att 08:00 är det uppvärming med VM i däcksbyte, men framåt halv-nio tiden börjar det säkert hända grejjer! :9

Fick förövrigt nya digitalvideokameran levererad igår… ska bli kul att testa…!

Bilen packad… IC-spray påfylld…. olja bytt… synd att man har gått och blivit förkyld. ;( Ett rör TREO ska väl hålla en igång några timmar…

Patrik K
                Deltagare

Nu är banan satt!

Som sagt, portarna öppnar kl.08.00, eller ja, båda Janne och jag kommer nog dit lite tidigare :+

Banan är satt;
                  Längd: ca. 1700 meter
                  Tid för Janne med S.A.D. SAAB:en: 1.27~1.28
                  Så med andra ord kommer ny bil starta i början av varje 2-minutersintervall… => man får köra ca. 4 ggr/timme – lär väl räcka?!
                  Banans karaktär: Lite blandning av storslalom, slalom, chickaner, vändningar och annat gott utlovas.

Jag har handlat kolsyrat vatten, dessa kan ni få köpa till självkostnadspris och sen fylla på inne hos Janne, för dricka rikligt med vatten kommer vara en viktig hållpunkt i morgon!!!

Vi ses i morgon bitti – Välkommna!!!

// Patrik K

syke
                  Blockerad

Trevligt!

Finns det tillgång till el där? Har en mutterdragare med mig för r-däcken som nu ligger packade i bak.

Patrik K
                    Deltagare

Trevligt!Finns det tillgång till el där? Har en mutterdragare med mig för r-däcken som nu ligger packade i bak.

Lite sent svar =) Men ja det gör det.

// Patrik K

tendency
                      Deltagare

JAHA. Hade ni kul då? *surar* ( 😉 )

/Jerry – som precis klev upp ur sängen, som ska trösta sig med kebabfrukost

Impreza GT sedan 1999

Renoir
                        Deltagare

Tack för en trevlig dag allihop och tack patrik för ett fint engamemang. Roligare än väntat.

Om nån undrar vart jag är så sitter jag och polerar bort alla märken från konorna, fan de såg ju så lätt ut från början 😉

See Yaa

Patrik K
                          Deltagare

TACK!!!
                            … till allihopa som kom, körde och hade kul! (såg så ut iaf) :+
                            Många hann åka hem under tiden jag passade på att köra lite i slutet av dagen. Ville bara passa på att säga att det var kul att träffas, nya som gamla, ska fixa fler träffar som ni är hemskt välkommna tillbaka på.

… Janne, för att vi fick vara ute och köra hos dig. Alltid lika roligt, alltid lika bra.

… vädergudarna, vilket väder!!! Men visst, hade gärna haft lite svalare (för bilen och däckens skull då 😉 )

Slutligen … fortsätt köra, plast är pynt och ha det riktigt bra tills vi ses igen.

Janne248 kommer lägga in en länk här i tråden dit ni kan gå för att skapa mappar och lägga in bilder.

/ Patrik K – over and out för denna gången!

Foppa
                            Deltagare

Tack för en jätte rolig dag,längtar redan till nästa gång…
                              Kul å träffa lite nytt folk…

Hoppas på bättre väder då,lite kallt idag :+

……………
                              Mvh Forsberg
                              Impreza GT-00

Janne248
                              Deltagare

Janne248 kommer lägga in en länk här i tråden dit ni kan gå för att skapa mappar och lägga in bilder.

Nu är ett album skapat! Det finns här!!!!

Peta in lite bilder nu så vi får se hur kul ni hade idag! Och byt gärna namn på albumet med ”Properties” när ni lägger in bilder så vi vet vilken som fotat vad! 🙂

Oge
                                Deltagare

Ja det var bra skojj att få komma och kika lite.. Synd att man inte hann köra nå bara…

Jag hoppas det blir nå mer event snart! Träff som körning, vore super skojj!..

Klockrent väder.. men måste blivit bra jävla varmt för er ute på fältet mot eftermiddagen.. Mindre bra för kylning å så.. Men fan man ska inte klaga när nu äntligen värmen kommit!..

/ Oskar.. Han med Subaru Dealer Team stripes… 😉

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.