Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 59 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #288085
    Dpersson89
    Deltagare

      Anmälningslista:
      1. Erik Nilsson/”Igge” #1577
      2. Petter Boberg

      #288066
      fluff
      Deltagare

        Ser att folk verkar anmäla sig efter sista anmälningsdatum. Hur ser status ut för detta evenemang?

        Om man skulle få en gäst/extra chafför med sig, hur anmäler man sånt?

        #288077
        Igge
        Deltagare

          Sista datumet var för att få minst 10 anmälda. Så än är det lugnt med några till.

          Extra förare får räknas som separata deltagare i lista. 🙂

          #288054
          Koffe
          Keymaster

            Borde inte det bero på hur man delar upp körningen?
            Kör varje förare varannan repa så borde det räcka att “bilen”/en förare är med på listan. Ska bilen gå dubbla repor per “omgång” (en för varje förare) så blir det 2 x avgift och 2 namn på listan? Eller tänker jag galet? (Har för mig att det är så vi gjort vid tidigare körningar.)

            #288078
            Igge
            Deltagare

              Borde inte det bero på hur man delar upp körningen?
              Kör varje förare varannan repa så borde det räcka att “bilen”/en förare är med på listan. Ska bilen gå dubbla repor per “omgång” (en för varje förare) så blir det 2 x avgift och 2 namn på listan? Eller tänker jag galet? (Har för mig att det är så vi gjort vid tidigare körningar.)

              Så kan man göra. Jag förutsatte att det var två förare som då gör att bilen går dubbla repor 🙂

              #288041
              Janne248
              Deltagare

                Trots det är på hemmaplan måste jag ta bort mig ur anmälningslistan.
                Finns inte tid pga saker att ta hand om hemma. Igge skicka PM om du vill veta mer.

                Då jag anmälde mig efter datumet för att få ihop 10 st samt det nu är många fler än 10 anmälda hoppas jag att jag inte behöver betala.

                Anmälningslista:
                1. Erik Nilsson/”Igge” #1577
                2. Petter Boberg

                #288055
                Koffe
                Keymaster

                  Trots det är på hemmaplan måste jag ta bort mig ur anmälningslistan.

                  Trist!
                  Du kommer väl på storträffen iaf?

                  #288042
                  Janne248
                  Deltagare

                    Trist!
                    Du kommer väl på storträffen iaf?

                    Lite OT, men tyvärr, kommer inte, trots det också är på “hemmaplan” (3 mil från föräldrarna).
                    Familjeåtaganden måste gå före i år…

                    #288067
                    fluff
                    Deltagare

                      Lite annat OT: Hjälm. Är det specat vad för typ av hjälm? Duger en https://dalhems.com/sv/p/bfb34bd5fb9b4efdb09ca6b701144ca3/folkracehjalm-Star-my2017-vit-oppen-stl-Large-59cm ?

                      #288056
                      Koffe
                      Keymaster

                        Den duger absolut!
                        Formuleringen som brukar användas är “Godkänd hjälm = Rally-, MC hjälm eller liknande. Ej cykel-, hockey- eller skidhjälm.”

                        #288079
                        Igge
                        Deltagare

                          Ingen fara Janne, vi är ju ändå tillräckligt många så 🙂
                          Men givetvis synd att du fått förhinder.

                          Den duger absolut!
                          Formuleringen som brukar användas är “Godkänd hjälm = Rally-, MC hjälm eller liknande. Ej cykel-, hockey- eller skidhjälm.”

                          Stämmer bra!

                          #288072
                          Vince
                          Keymaster

                            Jag skulle fortfarande vara intresserad av veta lite hålltider för själva utbildning och körning.:confused:

                            #288047
                            roadtip85
                            Keymaster

                              Jag skulle fortfarande vara intresserad av veta lite hålltider för själva utbildning och körning.:confused:

                              Vi får kolla med Janne och återkomma! 🙂

                              #288064
                              bobban
                              Deltagare

                                Antar Igge inte håller i det eller ? Samling 8.30 som det står ? Någon av er som bokat boende ?? Kan ju va lite kul med en pilsner efteråt eller på fredag eller ??

                                #288048
                                roadtip85
                                Keymaster

                                  Antar Igge inte håller i det eller ? Samling 8.30 som det står ? Någon av er som bokat boende ?? Kan ju va lite kul med en pilsner efteråt eller på fredag eller ??

                                  Koffe har tagit över med stöd från bla mig. Ja, vi har ingen anledning att tro att tiden för samlingen skulle ändras.

                                  Jag kommer åka över dagen bara, och om det är flera från Stockholm som tänk åka E18, så föreslår jag att vi samlas ca 06.00 vid McDonalds Stäket och åker därifrån 06.15.

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 59 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.