Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 59 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #288068
    fluff
    Deltagare

      Jag kommer åka över dagen bara, och om det är flera från Stockholm som tänk åka E18, så föreslår jag att vi samlas ca 06.00 vid McDonalds Stäket och åker därifrån 06.15.

      Låter trevligt, jag tänkte åka från sthlm över dagen jag med.

      #288057
      Koffe
      Keymaster

        Vi siktar på att köra igång ute vid flygfältet (med lite Safety Driving-teori) runt 9-tiden när alla är på plats. När själva körningen tar vid är lite osäkert, det beror väl på hur mycket frågor vi har. Men vi borde hinna köra oss mätta iaf.
        Om någon kommer från Grängesbergshållet så går det givetvis bra att åka direkt till Ludvika flygplats, men skriv då gärna en rad här så att vi inte står och väntar på er i Ludvika 🙂

        PS: En sak till! För att i möjligaste mån undvika kontanthantering så ser vi gärna att betalning sker elektroniskt. Alltså Swish på plats alt. förbetalning till klubbens Bankgiro 746-0256 (märk betalningen med “SAD + namn”.

        //Koffe

        #288038
        LegacyLarsa
        Keymaster

          Då ska jag helt klart försöka hinna med å betala in till klubben ikväll

          /Larsa

          #288073
          Vince
          Keymaster

            Anmälningslista:
            1. Erik Nilsson/”Igge” #1577
            2. Petter Boberg

            #288088
            Christer J
            Deltagare

              Christer Johansson åker direkt till Nyckelmyren.

              #288039
              LegacyLarsa
              Keymaster

                Tänker ta med en grill i morrn, har skaffat fram hamburgare å lite tillbehör, så säg till hur många som är intresserade. för tillfället har jag 18x90g å 16 bröd

                /Larsa

                #288058
                Koffe
                Keymaster

                  Det låter ju rätt smidigt att slippa dra iväg. Jag kan tänka mig en burgare eller två 🙂

                  Har SMSat dig ang. tidtagningsutrustning Larsa. Är det möjligt att rycka med sig den imorgon? Funkar den?

                  //Koffe

                  #288086
                  Dpersson89
                  Deltagare

                    Tänker ta med en grill i morrn, har skaffat fram hamburgare å lite tillbehör, så säg till hur många som är intresserade. för tillfället har jag 18x90g å 16 bröd

                    /Larsa

                    Jag är intresserad! Kan ta med lite korv och Bröd å fylla ut med.

                    #288049
                    roadtip85
                    Keymaster

                      Tänker ta med en grill i morrn, har skaffat fram hamburgare å lite tillbehör, så säg till hur många som är intresserade. för tillfället har jag 18x90g å 16 bröd

                      /Larsa

                      Bra initiativ! Jag är också intresserad!

                      #288089
                      Christer J
                      Deltagare

                        Tänker ta med en grill i morrn, har skaffat fram hamburgare å lite tillbehör, så säg till hur många som är intresserade. för tillfället har jag 18x90g å 16 bröd

                        /Larsa

                        Såklart blir man ju hungrig. Kan ta med kol för det är nog det enda som finns hemma för ändamålet. Grängesberg och Ludvika är ju bara ett skutt ifrån och vi kan ju göra en lista och slänga iväg en sväng och fylla på med mer mat.

                        #288090
                        Christer J
                        Deltagare

                          De öppnar 08 00 i morgon så jag kan köpa med mer käk på vägen till Nyckelmyren. Önskemål?

                          #288059
                          Koffe
                          Keymaster

                            Det lät som att Larsas grill var rätt liten, men gissar att det blir svårt att få in en i din bil 🙂

                            #288091
                            Christer J
                            Deltagare

                              Det lät som att Larsas grill var rätt liten, men gissar att det blir svårt att få in en i din bil 🙂

                              Ja.. och jag har inget drag heller.
                              Kanske finns nån campinggrill på macken eller Ica. Kollar.

                              #288060
                              Koffe
                              Keymaster

                                Vi klarar oss säkert annars!

                                #288051
                                Surbarbro
                                Deltagare

                                  Hej allihopa!
                                  Förr hade vi alltid en eftersnack-tråd. Något vi ska införa igen?

                                  Hur som helst vill jag tacka Igge, för ett bra initiativ. Supertrevligt!
                                  Synd att du inte kunde vara med men det går alltid nya tåg. (läs bilar)

                                  Jag vill också tacka Janne med kompis för en bra kurs. Som alltid, och alla som har ställt upp och hjälpt till.
                                  Kul att så många slöt upp, fast vi hade kunnat varit fler.
                                  Det är alltid så fantastiskt att se, hur alla förbättrar sina tider.

                                  Nu är det bara att satsa på nya tag och det är på Storträffen.
                                  Se nu till att anmäla er till ett nytt och fartfyllt event.
                                  Alla är välkomna! Vill man köra, då är det bara att bli medlem. Går att göra på plats.

                                  Vi ses på Storträffen. 🙂

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 59 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.