Visar 14 inlägg - 46 till 59 (av 59 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #288092
    Christer J
    Deltagare

      Jag vill också passa på att tacka alla för en trevlig dag. Kul att vara välkommen även utan Subaru. Bra kurs och kul att köra med er. Jag hoppas såklart att bilen funkar bättre vid nästa tillfälle.
      Ha så kul på storträffen, jag har inte varit där uppe än men ska ta mig dit vid något bra tillfälle.

      Hälsningar Christer d—0.o—b

      #288069
      fluff
      Deltagare

        Hej allihopa!
        Förr hade vi alltid en eftersnack-tråd. Något vi ska införa igen?

        Kanske kan vara kul. Eller så snackar vi vidar här.

        Hej allihopa!
        Hur som helst vill jag tacka Igge, för ett bra initiativ. Supertrevligt!

        Ja, stort tack!

        Lika så stort tack till koffe och roadtip85 som rodde det i land och tack till Janne för bra bana, bra tips och glada humör!

        Jag har sammanställt tiderna. Har vi nån policy om att publicera sådant? Är halva regnr ok, eller ska det hållas till bara forumnamn?

        #288074
        Vince
        Keymaster

          Tack allihopa för underbart sällskap som vanligt.
          Tack till Igge som planerade detta och tack till Roadtip85 och Koffe som hjälpte till att slutföra träffen.
          Stort tack till Larsa som fixade maten.

          Kursen av S.A.D Janne var mycket bra och många fler skulle behöva gå den.
          Synd att jag inte kunde stanna längre och köra mer än 3 vändor men instämmer med föregående talare att banan var jätterolig med bra variation så det räckte ändå för att tillfredsställa mitt körbehov :).
          Hoppas vi syns snart igen d—0.o—b

          #288061
          Koffe
          Keymaster

            Kan inte annat än instämma. Bra initiativ och snyggt ihopstyrt Igge! Tack till alla inblandade och medverkande.
            Kul bana som sagt. Det tog några vändor innan man vågade lita på greppet och kunde stå på 🙂

            Ang. publicering av tider så har vi ingen policy. Ibland publiceras nåt, ibland inte (oftast det senare känns det som tyvärr). Tror nog namn är bättre än regnr i så fall? Fast då måste man veta vem som körde vad… Halva reg funkar det med 🙂

            Ses i Härnösand!

            /Koffe

            #288043
            Janne248
            Deltagare

              Ni som körde såg ut att ha roligt! Synd jag inte kunde vara med hela dagen, men kul att hälsa på och träffa alla en stund!

              Bilder kommer snart!

              #288070
              fluff
              Deltagare

                Halloj,

                tider finns nu att läsa på https://drive.google.com/open?id=1S7Ozll_inEiSiIDcEZ5FEBQvTim6rENb.

                /Fluff

                #288081
                MatteGT
                Deltagare

                  Tack alla inblandande för en supertrevlig dag! Jag förstår dock inte tiderna i din länk…. stämmer inte alls med mitt minne…. tror min bästa tid var 1,49 15 tex..

                  Halloj,

                  tider finns nu att läsa på https://drive.google.com/open?id=1S7Ozll_inEiSiIDcEZ5FEBQvTim6rENb.

                  /Fluff

                  #288044
                  Janne248
                  Deltagare
                    #288052
                    Surbarbro
                    Deltagare

                      Underbart Janne!
                      Alltid lika fina bilder. Det är jättekul att titta på.
                      Längtar alltid till nästa gång. Som nya bilder läggs upp.:)

                      #288062
                      Koffe
                      Keymaster

                        Tack alla inblandande för en supertrevlig dag! Jag förstår dock inte tiderna i din länk…. stämmer inte alls med mitt minne…. tror min bästa tid var 1,49 15 tex..

                        Om du laddar ner filen och kollar i Excel så ser det bättre ut. Förhandsgranskningen i browsern verkar inte riktigt gilla formateringen.
                        (Men inte heller då blir det helt rätt… Jag och Vince har samma PB, vafalls! 😉 )

                        Grymma bilder som alltid Janne!

                        /Koffe

                        #288093
                        Christer J
                        Deltagare

                          Tack alla inblandande för en supertrevlig dag! Jag förstår dock inte tiderna i din länk…. stämmer inte alls med mitt minne…. tror min bästa tid var 1,49 15 tex..

                          Sparaoch öppna så blir det andra tider

                          Edit.. så ska man läsa alla inlägg innan man svarar

                          Fina bilder Janne248

                          #288087
                          Dpersson89
                          Deltagare
                            #288075
                            Vince
                            Keymaster

                              Om du laddar ner filen och kollar i Excel så ser det bättre ut. Förhandsgranskningen i browsern verkar inte riktigt gilla formateringen.
                              (Men inte heller då blir det helt rätt… Jag och Vince har samma PB, vafalls! 😉 )

                              Grymma bilder som alltid Janne!

                              /Koffe

                              Kan varken säga om tiderna stämmer eller inte då jag inte tittade på mina tider på anteckningspapper. Fanns oavsett lite tid kvar att hämta vill jag påstå 😉 (får inte till allt rätt på 3 vändor).
                              Oavsett rätta tider eller inte så kan man se att alla förbättrar sig under dagen vilket är poängen ju d—0.o—b (#förarutveckling).

                              #288071
                              fluff
                              Deltagare

                                Sparaoch öppna så blir det andra tider

                                Edit.. så ska man läsa alla inlägg innan man svarar

                                Fina bilder Janne248

                                Det var ju värst 🙁 märkligt att google inte klarar av formateringen där. I Google sheets ser det ju bra ut. Men men, datat finns där. Kanske borde ha en kolumn för vilka däck folk har också.

                              Visar 14 inlägg - 46 till 59 (av 59 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.