SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Förlänga justerskruvarna bak – D2

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

Jag har det ultimata!!!!

Regga om bilen med bur så behövs ändå inte baksätet och du kommer åt skruvarna utan att förlänga. 😀

/Mikael

Ubbe
      Deltagare

Kan nog vara samma problem på new-age att man inte får ner en lång/skarvad sexkantsstång p.g.a. bakrutan…. Suger lite på en McGyverlösning som jag ska testa i garaget ikväll. 🙂

//U

alrik
        Deltagare

Kan nog vara samma problem på new-age att man inte får ner en lång/skarvad sexkantsstång p.g.a. bakrutan…. Suger lite på en McGyverlösning som jag ska testa i garaget ikväll. 🙂 //U

Ta gärna bilder!

Ubbe
          Deltagare

Kan nog vara samma problem på new-age att man inte får ner en lång/skarvad sexkantsstång p.g.a. bakrutan…. Suger lite på en McGyverlösning som jag ska testa i garaget ikväll. 🙂 //U

Ta gärna bilder!

Fixat… Såhär blev det:
            http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi951/200903_Imprezameck_003s.jpg

//Ubbe }(

specialized
            Deltagare

Ta gärna bilder!

Fixat… Såhär blev det:http://www.impreza.nu/ssi2/

Grymt 🙂 Kulled nedanför eller vad ?

Mvh.Mattias – Nu med VF35:a http://www.garaget.org/?car=18857
              ———————————-
              Google gör mig smart, Photoshop gör mig snygg

GT99
              Deltagare

Tycker det luktar fotomontage 😉

challe
                Deltagare

Hmmmm….

jag tror också att ubbe bluffar, vill nog se en bild där man ser hela konstruktionen och inte bara justerskruven som sitter nedstucken mellan nack- och ryggstöd 😀 😀

specialized
                  Deltagare

Haha….jag kanske är lättlurad :+

Mvh.Mattias – Nu med VF35:a http://www.garaget.org/?car=18857
                    ———————————-
                    Google gör mig smart, Photoshop gör mig snygg

Ubbe
                    Deltagare

Hmmmm….jag tror också att ubbe bluffar, vill nog se en bild där man ser hela konstruktionen och inte bara justerskruven som sitter nedstucken mellan nack- och ryggstöd 😀 😀

Simsalabim…
                      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi951/200903_Imprezameck_006s.jpg

Två sexkantsnycklar och lite krympslangskopplingar…

Verkar förvånandsvärt stabilt faktist, men framtiden får utvisa hur länge det håller!

//McGyver 🙂

GT99
                      Deltagare

Se där ja, 1-0 till ubbe

challe
                        Deltagare

Det svider alltid lite när man sticker ut hakan sådär och sedan har fel…

Snyggt gjort ubbe

Ubbe
                          Deltagare
                            Palm
                            Deltagare

Håller det med krypslang såhär halvvägs in på sesången? Håller på att byta tillbaks till mina fjäderben nu och funderar på lösningar.

tIIMMY
                              Deltagare

Jag borrade 2 hål i hatthyllan så man kommer in med handen och kan snurra på det. Syns knappt om man inte stoppar in huvudet mellan rutan och hatthyllan… kan ta ett kort och lägga in här på forumet vid tillfälle 🙂

Palm
                                Deltagare

Jag borrade 2 hål i hatthyllan så man kommer in med handen och kan snurra på det. Syns knappt om man inte stoppar in huvudet mellan rutan och hatthyllan… kan ta ett kort och lägga in här på forumet vid tillfälle 🙂

Har du mycket solfilm i bakrutan eller hur menar du att det inte syns om du får in hela handen? 😮

Har gjort en egen lösning idag men bilder kommer i morgon :+

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.