SSC Allmänt snack Allmänt småprat Förslag på bilar till Bilsportsmässan!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 79 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

…*host*…standardturbon på pse:n lär inte se några 400 hk… 😉

/J

ADDE.H
      Deltagare

>ADDE.H: Det är väl därför man har både och!? 😉

Tycker mest att det är tröjor och dekaler:*

/ADDE

syke
        Blockerad

>>ADDE.H: Det är väl därför man har både och!? 😉
          >
          >
          >Tycker mest att det är tröjor och dekaler:*
          >
          >/ADDE

Ok, vad har du gjort med din bil nu? Det måste finnas en anledning till att du skriver så där.. 😉

OzO
          Deltagare

Ska vi försöka återgå till ämnet ”Förslag på bilar till Bilsportsmässan” istället? :+

…ställer ni inte ut era bilar så uppskattas även hjälp i montern. Kontakta Risto eller Yonaz! 🙂

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Manu_Sti
            Deltagare

Ja, turbo klarar 400 hk, nu laddar den 1,4 – 1,5 och bilen går jätte bra… Men om allt går som jag vill, blir det en ny bil i våren, har planerat en ny utseende och mer hästar… Det blir mycket job i vinter, men jätte kul när jag ska tar ut bilen nästa år…
              Nu bilen sover i garaget tills våren kommer…

Manuel.

Niklas
              Deltagare

Min bil finns till förfogande men det rimmar väl dåligt med en Pirellibestyckad och dekalad bil i Toyomontern? För det var väl Toyo som skulle ställa ut? Men min lilla rallybil finns tillgänglig, med eller utan ljusramp och bur. 🙂

Guailo
                Deltagare

Äljen!

Du får låna mina 15″-are så kommer vi runt sponsorerna, sen vill jag boka plats till ”sminkningen”.

För jag utgår från att det är samma mundering som du hade i Sollentuna som gäller? 😛

/Peter

Niklas
                  Deltagare

Gualio: Bilen har Pirellidekaler på alla sidor, räcker inte att byta fälgarna. Angående leran så känns det väl lite tråkigt att köra samma koncept igen. Jag har en idé på vad man skulle kunna göra men vet inte om vi har varken resurser eller möjligheter att förverkliga den idén.

Var tvungen att gå och köpa min andra BILSPORT någonsin (förra när det var reportage om Szantos Impreza). Fick reda på att det var en bild på min bil i tidningen och det stämde bra. Med bildtexten ”vissa gör vad som helst för att komma med på bild”! 😀

/N – spoilernytt äger! 😛 :* :9 :7 :+ 😀 }(

Subbarist
                    Deltagare

Oki, de som har plats just nu är Manu_STI, Äljen (UTAN PIRELLI BRUD!!! Dock med dekaler 😉 ) & Strat vem ska bli nr 4? maila bilder på bilen till risto@impreza.nu

/Risto

Niklas
                      Deltagare

Jag kan inte garantera att jag kan hjälpa till på mässan två dagar.

Subbarist
                        Deltagare

>Jag kan inte garantera att jag kan hjälpa till på mässan två
                          >dagar.

För dig Äljen som är nybliven pappa är det helt klart godkänt med en dag… men alla andra som ska ställa ut bilarna ska vara där minst två dar 😉

OzO
                          Deltagare

Det kan ju finnas folk som inte kan/vill ställa ut sin bil, men som ändå kan tänkas stå lite i montern för att representera klubben och så… 🙂

I klartext, min bil är böcklig och jag vill inte ställa ut, men jag kan tänka mig att dra ett strå till stacken (montern) om det skulle behövas. :+

_______________________________________________________________________________
                            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                            Deltagare

OzO: Erkänn, du vill ha mer kaffelängd! 😀

Subbarist
                              Deltagare

Folk till Montern behövs det alltid!!! Och Ozo´lito gjorde ett enastående jobb sist så att jag har redan räknat med dig iskallt 😉

/Risto

Niklas
                                Deltagare

Fast denna gången kanske vi skall vända stolarna åt andra hållet istället och visa besökarna på mässan annat än våra fina nackar. 🙂

Såg roligt ut när allt folk i montern satt och tittade på tvn och några besökare stod bakom och tittade på bilarna. 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 79 totalt)
                                • Ämnet ”Förslag på bilar till Bilsportsmässan!” är stängt för nya svar.