SSC Allmänt snack Allmänt småprat Förslag på bilar till Bilsportsmässan!

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 79 totalt)
  • Författare
    Manu_Sti
    Deltagare

Iaf tar jag semester och ska sova i montern…
      Ska vi få nya T-Shirt eller ?
      Hoppas det blir tv spel också, det var gasnka kul med det och DVD…

Manuel.

Manu_Sti
      Deltagare

Iaf tar jag semester och ska sova i montern…
        Ska vi få nya T-Shirt eller ?
        Hoppas det blir tv spel också, det var gasnka kul med det och DVD…

Manuel.

Niklas
        Deltagare

Tälta i mässhallen? 😀

Niklas
          Deltagare

Tälta i mässhallen? 😀

Manu_Sti
            Deltagare

Nu såg jag var vi ska var i mässan, C01:44, mellan Peugeot Sport Club och Nima Maskinteknik AB, på vänster sida av hallen, nästan mot väggen… Hoppas vi ska har lika kul än på sista mässan…

Manuel.

Manu_Sti
              Deltagare

Nu såg jag var vi ska var i mässan, C01:44, mellan Peugeot Sport Club och Nima Maskinteknik AB, på vänster sida av hallen, nästan mot väggen… Hoppas vi ska har lika kul än på sista mässan…

Manuel.

Niklas
                Deltagare

Vi lär ju kissa på Peugeot varjefall. 😀

Vi borde på något sätt pika dem, en banderoll ”Subaru klarar av att göra växellådor som håller” eller något i den stilen. 😉

Niklas
                  Deltagare

Vi lär ju kissa på Peugeot varjefall. 😀

Vi borde på något sätt pika dem, en banderoll ”Subaru klarar av att göra växellådor som håller” eller något i den stilen. 😉

Subbarist
                    Deltagare

Vilka kan ställa ut sina bilar? Manu= klar, Äljen=?, Strat= Klar, Fjärde bil= ?

/Risto

Subbarist
                      Deltagare

Vilka kan ställa ut sina bilar? Manu= klar, Äljen=?, Strat= Klar, Fjärde bil= ?

/Risto

Niklas
                        Deltagare

Har funderat på en grej, borde vi inte försöka ha en WRX 01-02 i montern och kanske en kombi? För att visa mångfald. Kan inte Jonaz komma upp med sin svarta WRX. Sen en tuff kombi också, måste ju finnas någon.

Att ha två blå GT i montern med fyra bilar tycker jag känns lite enformigt – fast det är ju bättre än att bara ha tre bilar.

EDIT: Som Kjelle skrev, Wicksell’s gula rallybil hade också gjort sig bra, eller 22Bn fra Norge. Fast det är kanske lite tajt med tid för båda.

Niklas
                          Deltagare

Har funderat på en grej, borde vi inte försöka ha en WRX 01-02 i montern och kanske en kombi? För att visa mångfald. Kan inte Jonaz komma upp med sin svarta WRX. Sen en tuff kombi också, måste ju finnas någon.

Att ha två blå GT i montern med fyra bilar tycker jag känns lite enformigt – fast det är ju bättre än att bara ha tre bilar.

EDIT: Som Kjelle skrev, Wicksell’s gula rallybil hade också gjort sig bra, eller 22Bn fra Norge. Fast det är kanske lite tajt med tid för båda.

Subbarist
                            Deltagare

Det tycker jag med, men jag har inte fått någon intresse anmälan från nån än så att jag vet inte vad det är som händer…. De jag har fått intresse anmälan från är ju Manuel & Strat…

/Risto

Subbarist
                              Deltagare

Det tycker jag med, men jag har inte fått någon intresse anmälan från nån än så att jag vet inte vad det är som händer…. De jag har fått intresse anmälan från är ju Manuel & Strat…

/Risto

Subbarist
                                Deltagare

/Risto

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 79 totalt)
                                • Ämnet ”Förslag på bilar till Bilsportsmässan!” är stängt för nya svar.