› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Förslag på bilar till Bilsportsmässan!
- Detta ämne har 78 svar, 3,212 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 3 månader sedan av
Subbarist.
-
FörfattareInlägg
-
5 november, 2004 kl. 08:06 #91756
Subbarist
DeltagareDet tycker jag med, men jag har inte fått någon intresse anmälan från nån än så att jag vet inte vad det är som händer…. De jag har fått intresse anmälan från är ju Manuel & Strat…
/Risto
5 november, 2004 kl. 08:15 #91734SecretAgentMan
Deltagare>Vi lär ju kissa på Peugeot varjefall. 😀
>
>Vi borde på något sätt pika dem, en banderoll ”Subaru klarar
>av att göra växellådor som håller” eller något i den stilen.
>;)…jahaaa…vet du något jag inte vet alltså (om vi pratar ”våra” växellådor)? 😀 😉 *asg*
Jag förstår vad du menar, men ha en sådan banderoll och ett par GT:s med den gamla 5-växlade lådan gör det hela en smula komiskt. 😉
/J
5 november, 2004 kl. 08:15 #91736SecretAgentMan
Deltagare>Vi lär ju kissa på Peugeot varjefall. 😀
>
>Vi borde på något sätt pika dem, en banderoll ”Subaru klarar
>av att göra växellådor som håller” eller något i den stilen.
>;)…jahaaa…vet du något jag inte vet alltså (om vi pratar ”våra” växellådor)? 😀 😉 *asg*
Jag förstår vad du menar, men ha en sådan banderoll och ett par GT:s med den gamla 5-växlade lådan gör det hela en smula komiskt. 😉
/J
5 november, 2004 kl. 08:27 #91796Niklas
DeltagareGnäll o gnäll. Lägg till ”i Rally-VM” då för f…
5 november, 2004 kl. 08:27 #91801Niklas
DeltagareGnäll o gnäll. Lägg till ”i Rally-VM” då för f…
5 november, 2004 kl. 08:32 #91737SecretAgentMan
DeltagareDet var inte gnäll, bara ett litet garv åt ironin i det hela.
/J
5 november, 2004 kl. 08:32 #91735SecretAgentMan
DeltagareDet var inte gnäll, bara ett litet garv åt ironin i det hela.
/J
5 november, 2004 kl. 09:51 #91741OzO
DeltagareRisto, har du snackat ihop dig med Yonaz, vår nye PR-ansvarige? 🙂 Det vore kul om hans bil fanns med!
(Klubbinfopapper på G)
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::5 november, 2004 kl. 09:51 #91740OzO
DeltagareRisto, har du snackat ihop dig med Yonaz, vår nye PR-ansvarige? 🙂 Det vore kul om hans bil fanns med!
(Klubbinfopapper på G)
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::5 november, 2004 kl. 10:46 #91757Subbarist
DeltagareYonaz får gärna skicka ett PM med sitt NR 😉 så går det nog jewla bra vettu… eller om någon annan har hans nummer så får ni gärna PM´a 😉
5 november, 2004 kl. 10:46 #91761Subbarist
DeltagareYonaz får gärna skicka ett PM med sitt NR 😉 så går det nog jewla bra vettu… eller om någon annan har hans nummer så får ni gärna PM´a 😉
5 november, 2004 kl. 10:51 #91802Niklas
DeltagareNu är jag fan bättre än Bond måste jag själv säga. 😀
Kollar medlemsgalleriet för att hitta Yonaz medlemsnummer. Letar upp Yonaz med hjälp av medlemsnummret i medlemsregistret och hittar hans fullständiga namn. Går in på Hitta.se och letar upp Yonaz telefonnummer.
Risto: Du har PM! 🙂
5 november, 2004 kl. 10:51 #91797Niklas
DeltagareNu är jag fan bättre än Bond måste jag själv säga. 😀
Kollar medlemsgalleriet för att hitta Yonaz medlemsnummer. Letar upp Yonaz med hjälp av medlemsnummret i medlemsregistret och hittar hans fullständiga namn. Går in på Hitta.se och letar upp Yonaz telefonnummer.
Risto: Du har PM! 🙂
6 november, 2004 kl. 13:59 #91782Larry
DeltagareSkickade ju en intresseanmälan med bilder och hela skiten, kom det inte fram??? 🙁 Har en -02 Edition.
Risto: Hör av dig om det är intressant!
/Martin7 november, 2004 kl. 17:36 #91762Subbarist
Deltagare>Skickade ju en intresseanmälan med bilder och hela skiten,
>kom det inte fram??? 🙁 Har en -02 Edition.
>Risto: Hör av dig om det är intressant!
>/MartinYHM!
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Förslag på bilar till Bilsportsmässan!” är stängt för nya svar.