› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Förslag på lack!
- Detta ämne har 24 svar, 1,327 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
12 januari, 2005 kl. 06:40 #8294
Patrik.L
Deltagareska lacka bilen i vår.. men har inte bestämt mig för vilken färg…
någon som har något förslag? vill inte ha nå förslag på en feting dyr lack! utan en vanlig stilren!Har funderat på saffrans gul eller orange!
men kom med förslag!!!
/MVH
patrikah just det! är en impreza gt -00
12 januari, 2005 kl. 08:23 #93153Mats
DeltagareSvart, svart, svart!!!!
Matt eller blank. Svart e snyggast:7Mats GBG
Svart e snyggast12 januari, 2005 kl. 08:29 #93165Niklas
DeltagareNär man ändå skall lacka om så skall man väl lacka om till en färg som ingen har. Det skulle jag göra varjefall. Skulle aldrig lacka om från blå till silver eller från silver till mörkgrön till exempel. Men om man gillar en färg så lackar man så klart i den, men då hade man väl inte frågat? 🙂
Rosa är också en tuff färg som kan funka om bilen är riktigt hård. Såg bilder på en rosa Nissan 350Z och den var rå.
12 januari, 2005 kl. 09:17 #93156andreaswrx
Deltagareom jag skulle lacka om skulle jag lacka den i prodrives blåa skiljer lite från subaru blåa!!
12 januari, 2005 kl. 10:42 #93166Niklas
DeltagareSkall man lägga ner så mycket pengar som en lack kostar så hade jag varjefall valt annat än en nyansskillnad. 🙂
12 januari, 2005 kl. 12:25 #93158down_the_drain
Deltagaregrafitgrå hade passat tycker jag.
/P
12 januari, 2005 kl. 13:19 #93161Patrik.L
DeltagareHehe så mycket skilda svar 😀 men jag har suttit och funderat på orange hela dagen (samma orange som det är på den där supran som va med i bilsport) den kan bli fet…. glömde säga att jag ska ha trust läpp på också…
lägg gärna upp bilder på bilar med cool lack 😀 STILREN lack 😀
ALIEN håller med dig! man vill ju ha nått som ingen annan har eller som ser jävligt stilrent ut!12 januari, 2005 kl. 14:44 #93154pannan
DeltagareKika på någon kulör ifrån House of Kolors. Har för mig att Tipro lack är generalagent för dem.
Lånade deras kulörpärm för några år sedan och lackerna är sjukt snygga. De har en blå kulör som jag sett på en Skyline brrrrrr så förbannat snygg färg. Har för mig den heter Cobolt blue eller något likande, gör sig nog perfekt på en Impreza.
12 januari, 2005 kl. 14:47 #93146SecretAgentMan
Deltagare>Hehe så mycket skilda svar 😀 men jag har suttit och funderat
>på orange hela dagen (samma orange som det är på den där
>supran som va med i bilsport) den kan bli fet…. glömde säga
>att jag ska ha trust läpp på också…
>
>lägg gärna upp bilder på bilar med cool lack 😀 STILREN lack
>:D
>ALIEN håller med dig! man vill ju ha nått som ingen annan har
>eller som ser jävligt stilrent ut!Lamboorange och stilrent i närheten av varandra alltså. 😀 😉
Svart är förjäkla snyggt, men samtidigt en massiv plåga att hålla fräsch, och det finns ju redan..Sedan tycker inte jag att alla färger lirar heller på Imprezan – men väldigt mycket beror på kringutrustning och allmänt stuk – tror det är en bra idé att sätta sig och klura på ett slutresultat innan man väljer färg.
/J
12 januari, 2005 kl. 14:55 #93155pannan
DeltagareKompisen lackade sin 3000 GT i kulören Lamborghini orange. Och den gör sig väldigt fint i den färgen. Dock är bilen rätt stor och alla former framges väldigt bra. Om en Impreza skulle passa i det är jag lite tveksam till. Blir nog lite för mycket ricer över det tyvärr…
12 januari, 2005 kl. 15:10 #93167Niklas
Deltagare>Sedan tycker inte jag att alla färger lirar heller på Imprezan
>- men väldigt mycket beror på kringutrustning och allmänt stuk
>- tror det är en bra idé att sätta sig och klura på ett
>slutresultat innan man väljer färg.Tycker att GRID skall sätta sig med Photoshop och göra några förslag. 😉
Orange med svarta fälgar och mörk solfilm kan bli tuffigt.
Krookens (fd?) STI är ju grå. Om man skall lacka om bilen kan man väl lika bra välja en färg som inte Imprezan finns i överhuvudtaget. Tycker EVO JoCCe gjorde ett mycket bra val då han gick på det citrongula spåret.
12 januari, 2005 kl. 15:31 #93159down_the_drain
Deltagarefan, var lite tokig och gör den som en fet stor polkagris :+
/P ”som var tvungen att slänga ur sig det”
12 januari, 2005 kl. 15:32 #93162Patrik.L
Deltagarefaktiskt så lutar det åt lamboorange… 😀 sitter och photoshopar lite och det ser faktiskt inte illa ut!
12 januari, 2005 kl. 15:45 #93151MickeM
DeltagareKnallgul med kolfiberhuv och svarta fälgar, vinge och detaljer
samt mörka rutor. Eller samma koncept med annan färg. 🙂12 januari, 2005 kl. 15:46 #93168Niklas
DeltagareOch sen svarta och kromfärgade dekaler så kommer Jerry springa efter dig och vilja byta bil…eller vandalisera. 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.