SSC Allmänt snack Allmänt småprat Första smällen med subban!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Ja den här kom ju som på beställning! 🙁

Har iofs ingen annan att skylla än mig själv! Jag har lärt mig läxan att inte leka på annat än stora parkeringar.

Snurrade två varv på en viadukt, slog/skrapade i två gånger. Tur i oturen så blev det inga personskador eller plåtskador (låg trots allt i 70 – 80).

Ena baklyktan sprucken (både glas och insats), samt plastbiten som sitter under sitter lite konstigt. Ena dimljuset sprucket, hål i parkeringsljuset samt att det sitter löst. Spricka i framblinkersen. Sen lite repor i framspoilerna, och stora plastbiten bak. Alla lampor fungerar dock. 🙂

Som nybliven subbaägare kan jag inte annat än att erkänna att jag överskattade min förmåga att ratta bilen. Jag har iallafall lärt mig en läxa på detta! Vill skicka ut en varning till alla, ta det lugnt på vägarna! Håll er till parkeringar och stora områden om ni ska sladda runt!

christopher
      Deltagare

Du var inte så övermodig i går kväll/natt så vad hände? Skulle du ”impa” på någon eller släppte du gasen i en kurva?

Tur att det verkar ha gått hyggligt efter omständigheterna, självförtroendet har nog fått den största smällen 😉

Vinter däck med dubb kanske kan va något?
        /
        fraSSe

syke
        Blockerad

Nej, skulle inte impa heller, körde lite för fort och svängde för kraftigt på ratten, släppte lite lättare än jag trodde..

Får komma förbi och visa skadorna vid tillfälle. 🙂

christopher
          Deltagare

Du törs kanske inte visa dig på Solvallaparkeringen i kväll???
            /
            fraSSe

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.