SSC Allmänt snack Träffar Förträff ; Barbarby träffen 28April

• Detta ämne har 29 svar, 3,079 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av Jernberg.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    Ravall
    Deltagare

Nu har det diskuteras mycket i tråden om Barkarby träffen ang en liten förträff för oss subaru älskare.
      Det har kommit fram till ett förslag som det verkar luta emot att det blir.

Eftersom alla kanske inte har varit in och tittat i tråden skapar jag nu denna för att folk ska få upp ögonen för våran lilla förträff!

Planeringen är:

18.00 Träffas på Burger King (Kottbygatan 1, Kista)för att gemensamt äta lite innan träffen.
      Parkingen ligger bakom BK.

ca 18.30-19.00 Sammlings tid för dom som inte är hungriga. Naturligtvis får man komma tidigare även fast man inte äter 🙂

ca 19.45 Börjar samma oss för att kunna åka i karavan in till träffen. Någon som hittar får gärna ta täten 🙂

När vi väl är framme tycker jag att vi försöker hålla ihop gruppen med bilar så gott det går. Vore mäkting om vi fick en lång rad med alla bilar, så vi jobbar mot det!

Tackar Zlasher för adresser och lite vägbeskrivning som jag länkar nedan.

Adressen till Burger King är:
      Kottbygatan 1
      Kista
      Parkingen ligger bakom BK.

Från E4an söder ifrån
      Sväng av Sollentuna avfarten, håll vänster under motorvägen.
      Förbi rödlyserna och sväng höger i rondellen.
      Sen blir det första korsningen höger.

Från E4an Norr ifrån
      Sväng av Sollentuna/Akalla 275
      Håll till höger vid avfarten.
      Sväng höger i rondellen och sen första höger igen.

Karta
      http://www.hitta.se/karta#vkid=iiVzS…591368:1622222&center=1620303:6590427&var=kottbygatan&type=map&zl=8&sm=6&bounds=6589572:1619022,6591282:1621582&rlm=1

Håller tummarna nu för bra väder och att det kommer mycket folk 😀
      Har någon några andra förslag eller tillägg så ändrar jag naturligtvis på första sidan :rolleyes:

Janne248
      Deltagare

Kommer!
        Behöver vi SSC banderoller, Subaru strandflaggor eller annat till vår rad av Subaru bilar?

Markus
        Deltagare

Kommer!
          Behöver vi SSC banderoller, Subaru strandflaggor eller annat till vår rad av Subaru bilar?

Det vore helt klart trevligt om det inte är för mycket att släpa på för några timmars träff. Jag ska skriva ut lite flygblad och ta med. Har även det där broschyrstället vi pratat om förut. Hoppas vi slipper regn…

Jernberg
          Deltagare

Jag kommer troligtvis! 🙂

Ravall
            Deltagare

Lite strandflaggor vore trevligt 😀 enkelt att ställa ut och syns väl så övriga ser oss!

Vill du ta med dej det så vore det jätte kul!

Lindbloom
              Deltagare

Måste bara säga att de e roligt att se att så många med subaru kommer dyka upp, är en av dom som ligger bakom träffen och kan inte mer än hälsa alla varmt välkommna dit:-) roligt med fler likasinnade, brukar ju inte va ett överflöd av subarus direkt men nu lär man få massa fint att titta på å massa trevliga att prata med:-)

Henrik_sti
                Deltagare

Jag kommer vid ca 19 åker med karavan ner från norr. Kanon ställe ni valt. Är de Ingen som hittar så bra så kan ni ta följe efter mig isåfall:) nu får det ta och bli helg tkr jag 🙂

Jernberg
                  Deltagare

Jag kommer vid ca 19 åker med karavan ner från norr. Kanon ställe ni valt. Är de Ingen som hittar så bra så kan ni ta följe efter mig isåfall:) nu får det ta och bli helg tkr jag 🙂

Jag hittar grymt dåligt där nere och åker ifrån sandviken 🙂 kanske kan haka på dig då ? 🙂

fjar
                    Deltagare

kommer kanske med en annnan subaru polare om det inte regnar allt för mycket..

Henrik_sti
                      Deltagare

Jag hittar grymt dåligt där nere och åker ifrån sandviken 🙂 kanske kan haka på dig då ? 🙂

Klart att du kan göra det Jernberg:)

Janne248
                        Deltagare

Lite strandflaggor vore trevligt 😀 enkelt att ställa ut och syns väl så övriga ser oss!

Vill du ta med dej det så vore det jätte kul!

Bara vatten att fylla fötterna med som är besvärligt att ta med….. lösning på det? Finns det?

Jernberg
                          Deltagare

Klart att du kan göra det Jernberg:)

Kanon 🙂 Du är ifrån gävle va? Vilken tid siktar vi på att åka då? 🙂

Ravall
                            Deltagare

Bara vatten att fylla fötterna med som är besvärligt att ta med….. lösning på det? Finns det?

Hur mycket vatten går det åt att fylla dom?? Har du någon aning om det??

Markus
                              Deltagare

På förträffen tycker jag inte vi behöver flaggor men på den stora så vi kanske ska ta det i den andra tråden 😉 Jag kan åka och köpa någon vattendunk. Det kan nog trots allt vara kul om vi syns lite extra. IKEA måste tycka att det är ok, det är ju vi och inga random raggare 😉

Henrik_sti
                                Deltagare

Kanon 🙂 Du är ifrån gävle va? Vilken tid siktar vi på att åka då? 🙂

aa exakt:) kl 17 avgår karavan från Preem vid Gävlebro. funkar det för dig?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.