SSC Allmänt snack Träffar Förträff innan Barkarby träffen, 27/4

• Detta ämne har 47 svar, 5,160 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Zlasher.
Visar 3 inlägg - 46 till 48 (av 48 totalt)
  • Författare
    zanoii
    Deltagare

Jag och familjen droppade in lite sent:

Men kombin hamnade ändå av en slump (efter lite gräsmattekörning) precis bredvid en massa fina bilar (till femåringens glädje):

Häftigast på området var dock de amerikanska polisbilarna samt bärgningsbilen med Batman på. Enligt femåringen då alltså.

BjorneJ

Tack alla för en som vanligt trevlig träff är lika intressant att jag blir kvar till sista man nästan trots att man hadde en bit att åka…
        Men fick ju se en volvo krasha in i ett träd d—0.o—b det var tungt för mig på söndagen men inte lika tufft som för föraren av volvon…

Zlasher
        Deltagare

Tack alla för en som vanligt trevlig träff är lika intressant att jag blir kvar till sista man nästan trots att man hadde en bit att åka…
          Men fick ju se en volvo krasha in i ett träd d—0.o—b det var tungt för mig på söndagen men inte lika tufft som för föraren av volvon…

En pajas i 740 hörde jag något om:D
          Hade tydligen varit nära att crasha in i en skyline som stod brevid trädet…

Alla dessa moppe och volvo raggare har en tendens att fakka upp allt;(
          Men var trevligt att träffas och glo på de andra iaf=)

Visar 3 inlägg - 46 till 48 (av 48 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.