Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    maxan
    Deltagare

Hej på Er!

Eftersom väldigt många “hängt” på forumet i många år och känner sig väldigt “hemtama” ber jag Er att läsa igenom reglerna för forumet för att “fräscha upp minnet”.

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=bbsrules

Jag uppmanar sedan våra få, men ack så värdefulla, moderatorer att köra lite “noll-tollerans” (ett koncept som funkade bra för att få ner brotsligheten i New York 🙂 ) fram till nyår.

Finns det någon som känner sig manad att ta på sig moderatorkepsen och hjälpa våra tappra nuvarande moderatorer kan ni skicka ett PM till mig eller Ozo så får vi ta det under övervägande.

Mvh,

Max – Legacy Spec.B 3.0 == Pure Power 😉 😀

STIred
      Deltagare

Finns det någon som känner sig manad att ta på sig moderatorkepsen och hjälpa våra tappra nuvarande moderatorer kan ni skicka ett PM till mig eller Ozo så får vi ta det under övervägande. Mvh,Max – Legacy Spec.B 3.0 == Pure Power 😉 😀

Jag må vara lite trög i huvet men trodde var det som var syftet med
        denna tråden.

/r

[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
        I can live with the despair, it’s the hope that kills me
        ————————————————————————————————————————————-
        I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
        ———————————————————————————————————————————————————————————-
        I hooked up my accelerator pedal in my car to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop, and I’m gone
        ———————————————————————————————————————————————————————————-

rödSTI

Blocken
        Deltagare

Finns det någon som känner sig manad att ta på sig moderatorkepsen och hjälpa våra tappra nuvarande moderatorer kan ni skicka ett PM till mig eller Ozo så får vi ta det under övervägande. Mvh,Max – Legacy Spec.B 3.0 == Pure Power 😉 😀

Jag må vara lite trög i huvet men trodde var det som var syftet meddenna tråden./r[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————I can live with the despair, it’s the hope that kills me————————————————————————————————————————————-I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific———————————————————————————————————————————————————————————-I hooked up my accelerator pedal in my car to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop, and I’m gone———————————————————————————————————————————————————————————-rödSTI

En överkucku-moderator sökes alltså, som är bollplank för övriga moderatorer vad som är rumsrent osv… när måste trådar tas bort/rensas/låsas osv…

Vi lär ju hjälpas åt allihopa att skapa lite god stämning igen här på forumet… Nu har man ju hört skräckexempel där folk inte vågar skriva/fråga för de är rädda att bli utskrattade osv… sorgligt. Vi tar inte denna diskussionen här och nu, vi är klara med den.

Skål & gonatt! 🙂

/Block

…………………..
          Thai-Perr

PS. Raul, jädra smidig signatur du har att quota på! Kan vi moderera den? 😉 :+ hehe DS.

STIred
          Deltagare

Raul, jädra smidig signatur du har att quota på! Kan vi moderera den? 😉 :+ hehe DS.

Moderera på bara 😀

/r – satsar på forumets längsta signatur 😉

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.