Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 48 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #229715
    XAnderssonX
    Deltagare

      körde banan med allt av igår och int en enda krock eller rewind på 1:43 men den kan man ju int se på listan heller såg ja sen för där är ju redan mitt bästa på 1:42.551 med rewing o sånt, kan man på nått sätt se alla tider?

      #229698
      LegacyLarsa
      Keymaster

        körde banan med allt av igår och int en enda krock eller rewind på 1:43 men den kan man ju int se på listan heller såg ja sen för där är ju redan mitt bästa på 1:42.551 med rewing o sånt, kan man på nått sätt se alla tider?

        Det enda tillägget jag använder är abs, resten är avstängt, då mina fotreflexer fungerar på detta vis i bromsmanövrar.

        Har ni en rejäl slant över, kan jag rekommendera Fanatec-ratt, helt outstanding!

        /Larsa

        #229716
        XAnderssonX
        Deltagare

          har kollat den men tjäna =) bara ratten kostar 2500 plus pedaler och växelspak, de drar iväg. men har man cash är det nog riktigt roligt =)
          får själv en mycket billigare variant när spelet släpps, finns en väldigt enkel växelspak men ingen koppling =( , antar att du har riktig växelspak till fanatec ratten?

          #229699
          LegacyLarsa
          Keymaster

            Det stämmer, tillsammans med kopplingen blir mer “simulator” av spelet då.
            Köpte förut då euron var under 9kr, kalaset gick väl på straxt över 5 papp, då.

            #229717
            XAnderssonX
            Deltagare

              det måste vara en riktigt go känsla när man kör med koppling och riktig växelspak, dom är 6 eller 7växlade va

              #229700
              LegacyLarsa
              Keymaster

                det måste vara en riktigt go känsla när man kör med koppling och riktig växelspak, dom är 6 eller 7växlade va

                Helt klart det bästa jag köpt till x-lådan, har två alternativa spakar, en H-spak(6-petat och absolut roligast) och en sekvensiell, och utöver det paddlar på på ratten..

                /Larsa

                #229702
                TomK
                Deltagare

                  Har nu beställt mig en Xbox samt Forza 4 så man kan vara med och leka! 😀

                  #229718
                  XAnderssonX
                  Deltagare

                    ok på den ja köpte var det oxå paddlar på men de e nog rätt mycket roligare med 6vxl låda,

                    #229719
                    XAnderssonX
                    Deltagare

                      Har nu beställt mig en Xbox samt Forza 4 så man kan vara med och leka! 😀

                      Välkommen i gänget =)

                      #229703
                      TomK
                      Deltagare

                        Välkommen i gänget =)

                        Tackar tackar!
                        Hoppas man får den till helgen. 🙂

                        #229741
                        Bladh9
                        Deltagare

                          Ojojoj, på fredag gäller det!

                          #229729
                          fraggler
                          Deltagare

                            Nån som fixar en subaru club i forza sen?

                            #229720
                            XAnderssonX
                            Deltagare

                              haha om man inte har råd med riktig spel ratt så kan man alltid göra en själv hmmm,,,, http://www.youtube.com/watch?v=g8QlJmhWJys&feature=related haha han kunde iallafall satt dit ett riktigt märke

                              #229721
                              XAnderssonX
                              Deltagare

                                japp då har man fått ratten och forza 4 så nu ska de liras

                                #229723
                                Impreza99
                                Deltagare

                                  Fick Forza 4 i brevlådan igår trodde de skulle komma idag.. Så har kört en del..

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 48 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.