Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    GRID
    Deltagare

Ja jag använder photomatix.
      På dom här bilderna ändrade jag polfiltret lite mellan vissa av bilderna också, för att få bort reflektioner på dom glasytor som jag trodde skulle användas i dom olika exponeringarna.

Janne248
      Deltagare

Den här gillade jag, sjysst bakgrund och djup i bild.http://www.3dluvr.com/grid/temp/impreza/WRXSTIPSE03/STIvas07_04____.jpg Gillar HDR. GRID, vad kör du för program? Photomatix?Impreza GT sedan 1999

Jag gillar den minst pga av den bort Photoshopade reg. skylten. Det ser inte ut så där under skylten om man tar av den. Pga detta så känns hela bilen som en 3D hemma snickrad bil.

GRID, skruva bort skylten nästa gång!

De andra bilderna är GRYMMA!!! Vill boka tid med dig för foto… PM kommer….

rickey
        Deltagare

Ja jag använder photomatix.På dom här bilderna ändrade jag polfiltret lite mellan vissa av bilderna också, för att få bort reflektioner på dom glasytor som jag trodde skulle användas i dom olika exponeringarna.

Bortsett från polarfiltret så var det alltså endast slutartiden som du ändrade på? Bländaren står alltså kvar på samma?

GRID
          Deltagare

Väcker liv i den här tråden igen då jag blev rätt nöjd med en bild från ikväll 🙂
            http://www.3dluvr.com/grid/temp/impreza/WRXSTIPSE03/STI_07_062__.jpg

SecretAgentMan
            Deltagare

Neeeeeeeeeeej…och jag som trodde bilderna på strutens kärra hade brutit din förbannelse att bara fota HDR på din egen bil. 😉 😀 :+

Men snygg är den, och bra bilder tar du. 😉

/J

Adam K
              Deltagare

njutbart njutbart. Ser till och från overkligt ut, men det är det ju oxå 😉
                Du *får lov* att plåta min bil lite, dne är silver så du kommer känna dig som hemma 🙂
                Och jag bor i Sthlm 🙂
                Fast först får David Reid se till att få över min plast!!

Strat
                Deltagare

Vansinnigt bra! Vinkeln framhäver verkligen det bästa i formerna på bilen. Gillar färgtonerna också. Helt klart bland det bästa du gjort tycker jag.

/Claes

syke
                  Blockerad

Ujujuj … så grymt bra bild.

Hur gööör du?! 🙂

Pontus
                    Deltagare

den sista var lite oskarp annars var den jävligt bra

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.