Jag har köpt 2 sparco evo 2 stolar med till hörande fästen och nu undrar jag om någon har monterat likvärdiga stolar,om det finns någon som har det så skulle jag vilja ha lite tips,hur ni har gjort med fästet i golvet, för jag vill inte kapa sönder orginal underedet på orginalstolarna.Mvh:Daniel
…tänk den dagen man kunde få vara ensam om något. 😉
Enklaste, och ”bästa” lösningen är att greja järn som fästs i originalpunkter, och sedan fästa stolens monteringsjärn i dessa, stabilt – säkert – och det viktigaste av allt, man kommer långt ned.
Det finns en enda nackdel med detta, du tappar möjligheten till justering (iofs världsligt om det bara är du som kör bilen).
>…tänk den dagen man kunde få vara ensam om något. 😉
>
>Enklaste, och ”bästa” lösningen är att greja järn som fästs i
>originalpunkter, och sedan fästa stolens monteringsjärn i
>dessa, stabilt – säkert – och det viktigaste av allt, man
>kommer långt ned.
>
>Det finns en enda nackdel med detta, du tappar möjligheten
>till justering (iofs världsligt om det bara är du som kör
>bilen).
>
>Lite pill är det allt…
>
>/J – med just 2st evo2
Så du tror att du är först med allt du gör?;-)
Finns många som gör saker långt före alla på impreza-forumet men som inte läger upp bilder mm!!
Nog för att du gör balla saker behöver inte betyda att du är först;) :*
Det gäller inte att vara ensam utan att vara först. Att folk ”härmas” är ju bara ett bevis på att det man gjort är helträtt och att andra vill ha samma sak. 🙂
Okej tack för ditt svar sam jag ska fixa lite plattjärn så får jag fundera på hur jag ska göra.(mina stolar heter evo l) så då är du ensam om att ha evo 2or iallafall;) mvh:Daniel