• Detta ämne har 6 svar, 850 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av deegan_.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    HAEN
    Deltagare

Jag har köpt 2 sparco evo 2 stolar med till hörande fästen och nu undrar jag om någon har monterat likvärdiga stolar,om det finns någon som har det så skulle jag vilja ha lite tips,hur ni har gjort med fästet i golvet, för jag vill inte kapa sönder orginal underedet på orginalstolarna.Mvh:Daniel

SecretAgentMan
      Deltagare

…tänk den dagen man kunde få vara ensam om något. 😉

Enklaste, och ”bästa” lösningen är att greja järn som fästs i originalpunkter, och sedan fästa stolens monteringsjärn i dessa, stabilt – säkert – och det viktigaste av allt, man kommer långt ned.

Det finns en enda nackdel med detta, du tappar möjligheten till justering (iofs världsligt om det bara är du som kör bilen).

Lite pill är det allt…

/J – med just 2st evo2

ADDE.H
        Deltagare

>…tänk den dagen man kunde få vara ensam om något. 😉
          >
          >Enklaste, och ”bästa” lösningen är att greja järn som fästs i
          >originalpunkter, och sedan fästa stolens monteringsjärn i
          >dessa, stabilt – säkert – och det viktigaste av allt, man
          >kommer långt ned.
          >
          >Det finns en enda nackdel med detta, du tappar möjligheten
          >till justering (iofs världsligt om det bara är du som kör
          >bilen).
          >
          >Lite pill är det allt…
          >
          >/J – med just 2st evo2

Så du tror att du är först med allt du gör?;-)
          Finns många som gör saker långt före alla på impreza-forumet men som inte läger upp bilder mm!!
          Nog för att du gör balla saker behöver inte betyda att du är först;) :*

mvh Adde

SecretAgentMan
          Deltagare

Det har hänt förut att det gjorts saker som senare synts på andra bilar. 😉 Och det var inte allvarligt menat – vad hade du att tillföra då?

/J

Niklas
            Deltagare

Såja, såja, inte bråka. 😮

Det gäller inte att vara ensam utan att vara först. Att folk ”härmas” är ju bara ett bevis på att det man gjort är helträtt och att andra vill ha samma sak. 🙂

HAEN
              Deltagare

Okej tack för ditt svar sam jag ska fixa lite plattjärn så får jag fundera på hur jag ska göra.(mina stolar heter evo l) så då är du ensam om att ha evo 2or iallafall;) mvh:Daniel

deegan_
                Deltagare

Råkar ha ett par justerbara underreden till just GT-00 liggandes..

Pm:a om intresserad.

/Johan

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.