SSC Allmänt snack Allmänt småprat Fråga->Strat, Alien, Grid

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    jraberg
    Deltagare

Håller ju på med filmen om nätterna, och då jag är så snäll och frågar först så:(man vet ju aldrig)

Detta vänder sig främst till: Strat, Alien, Grid(jättekort snutt med din bil tror jag mig ha)

Är det ok för Er att jag i filmen visar era ansikten(profil) tillsammans med ert Forumnamn och er bil ?
      Filmade ju när ni körde och vill bara säkra mig att jag inte gör nåt dumt
      😛 :*
      Tja!

Alien, har du tur så kanske jag hinner med att bränna ner en skiva med bara ditt material på.Pm’a ditt telnr så kan vi diskutera mera om hur vi ska överlämna. Detta gäller även dig Strat om du e intresserad av råmaterialet på din bil så kan du pm’a mig.
      Vill inte lova för mkt då jag reser bort i dagarna. Men jag vet hur mkt ni längtar efter att få se….
      :9
      -JR edit. jag vet att jag kunde pm’at istället men hade jag ju inte fått göra ”reklam” för filmen:P

Niklas
      Deltagare

Det är lugnt att du visar fejjan så länge man inte ser för dum ut. 😀

Jag har ju solglasögon och kepa så mig ser man inte mycket av förutom den stora snoken… 😮

Om filmen blir för stor så dela upp den i en Strat.wmv, AlienDiCE.wmv och GRID.wmv sen kan du göra en ”långfilm” med allt i ett också om du orkar. 🙂

Det är ingen brådska med råmaterialet, det kan vi ta på en regionsträff eller när ni kommer förbi och provar barnstol i bilen. 😉

Lääängtar efter filmen! :7

jraberg
        Deltagare

Jupp kanske blir olika delar. Är hyfsat klar, måste bara finputsa lite bara..råmaterialet kan du/ni få redan imorgon kväll om du vill annars:-)
          -JR

Niklas
          Deltagare

Ingen brådska för min del. Lägg all kraft på att få upp filmerna. Senast jag såg min Subaru på film var i somras då MULL filmade, abstinensen är enorm. 🙂

jraberg
            Deltagare

oki, då gör vi så..

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.