- Detta ämne har 146 svar, 17,757 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 8 månader sedan av pettsun.
-
FörfattareInlägg
-
16 maj, 2010 kl. 19:28 #200670berneDeltagare
undar ni som har mätare i mitt på instrumentbrädan, vad har ni för mätare där?
mvh
16 maj, 2010 kl. 19:40 #200643TurbovinDeltagareLaddtryck, oljetryck och oljetemp tycker jag är viktigast. Sen har jag bredbandslambda i A-stolpen.
16 maj, 2010 kl. 20:01 #200641kamikazeDeltagareLaddtryck, oljetemp och oljetryck
17 maj, 2010 kl. 04:24 #200671berneDeltagarehmm de var ju INTE billigt att köpa mätare,kostar allt från 300 kr till 500 för 1 mätare, ne de får någo allt vänta lite med
17 maj, 2010 kl. 08:55 #200612andreaswrxDeltagarejag har bara en “mätare” och i den får man in allt i:)
http://www1.garaget.org/archive/43/42063/36618/36618-1193108.jpg17 maj, 2010 kl. 15:55 #200672berneDeltagarejag har bara en “mätare” och i den får man in allt i:)
http://www1.garaget.org/archive/43/42063/36618/36618-1193108.jpgvar har du hitta den?
å hur kopplar man in den, hur ser de 😀 vill veta mer17 maj, 2010 kl. 16:29 #200613andreaswrxDeltagareden sitter i min evo
kopplar in den på boxen. kostar en 70k du behöver en ecu samt dashen! mappning samt en som gör sidorna till dig! så räknar med slutpris på runt 80 k för allt om du inte klara att göra egna sidor själv!
17 maj, 2010 kl. 16:32 #200673berneDeltagareden sitter i min evo
kopplar in den på boxen. kostar en 70k du behöver en ecu samt dashen! mappning samt en som gör sidorna till dig! så räknar med slutpris på runt 80 k för allt om du inte klara att göra egna sidor själv!
ja ha du, då var inte de så intressant:/
17 maj, 2010 kl. 16:41 #200614andreaswrxDeltagarefinns en helt ok variant dock ej i färg som man kan plugga rakt in i diagnosutaget på imprezan passar 99- kostar +10k
då får man in
RPM
Speed
Water temperature
Turbo pressure
Fuel level
Battery voltage
sen kan man koppla till massa sensore och bygga ut den24 maj, 2010 kl. 09:49 #200599OzODeltagareNån som vet ett bra ställe i Stockholm (helst Södra sidan) som kan byta trösklar på en gammal rosthög till bil (ej Subaru)? 🙂
Ingen? :confused: Eller så får man ge sig ut o hitta en svartmekarbonde då…
27 maj, 2010 kl. 20:36 #200674berneDeltagareVad ligger fart spärren på en gt?
Skillnad om de import? Sti?De som är intressant är Italien import
28 maj, 2010 kl. 05:39 #200589sykeBlockeradIngen? :confused: Eller så får man ge sig ut o hitta en svartmekarbonde då…
Nu hittade jag! De här fixade trösklarna på min bil! Jag har ingen stor erfarenhet av lackering så jag vet inte om de gjorde ett bra jobb, men jag blev nöjd och grät inte för att jag behövde lämna ifrån mig jättemycket pengar iaf:
Edit:
Tråden där jag skrev om det: http://www.impreza.nu/forum/showpost.php?p=544899&postcount=828 maj, 2010 kl. 05:41 #200590sykeBlockeradAtt beställa en drevsats direkt från England lär spara några sköna tusenlappar, jämfört med att beställa den från en svensk firma 😉
Kolla en bit ned i denna tråden
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php…id=21982&page=Både http://www.rallispec.com/ och http://www.gruppe-s.com/
Säljer drevsatser som det står i tråden jag länkade till..
_____________________________________Hmm .. Han frågade väl efter synkringsats och inte en drevsats?
28 maj, 2010 kl. 07:24 #200600OzODeltagareNu hittade jag! De här fixade trösklarna på min bil! Jag har ingen stor erfarenhet av lackering så jag vet inte om de gjorde ett bra jobb, men jag blev nöjd och grät inte för att jag behövde lämna ifrån mig jättemycket pengar iaf:
Edit:
Tråden där jag skrev om det: http://www.impreza.nu/forum/showpost.php?p=544899&postcount=8Suveränt, ett finfint svar! 🙂
28 maj, 2010 kl. 07:27 #200636BodyshotDeltagareVad ligger fart spärren på en gt?
Skillnad om de import? Sti?De som är intressant är Italien import
Inte har väl varken GT eller WRX STI fartspärr? iofs har jag alltid haft ecutekade men det har jag nog svårt att tro?
Nån annan som vet? Blev nyfiken..
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.