Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 147 totalt)
  • Författare
    Mumin
    Deltagare

Ja vafan, nya outbacken? 🙂 hög som ett hus ballong däck och så finns det ju hasplåtar att köpa till 🙂 saknar dock lågväxel.

När ska Subaru släppa en riktig off-road version av t.ex. Forester? 🙁 En som är extrahög, hasplåtar, ballongdäck, lågväxel, osv osv… Visst mesversioner måste finnas för allmänheten, men om man vill ha nåt extra då? 😎

(Vill inte vara beroende av plogning i vinter :D)

Manor
      Deltagare

När ska Subaru släppa en riktig off-road version av t.ex. Forester? 🙁 En som är extrahög, hasplåtar, ballongdäck, lågväxel, osv osv… Visst mesversioner måste finnas för allmänheten, men om man vill ha nåt extra då? 😎

(Vill inte vara beroende av plogning i vinter :D)

Japp, vad sägs om en Outback 3.6R Göran?
        Då är vi ju två i klubben :).

OzO
        Deltagare

Japp, vad sägs om en Outback 3.6R Göran?
          Då är vi ju två i klubben :).

Inte riktigt 100a på den… fast jag har ju iofs inte sett den i verkligheten.

Denna i svart fast med ballongdäck… 🙂

Eller…

Sternborn
          Deltagare

Ska någon mer än jag till mantorp imorn och kolla STCC finalen? 🙂

Thomas-
            Deltagare

Finns det inget lyse i kupen i Imprezan som går igång när man öppnar dörren? Finns ju två spot-lampor i taket, men dom måste man ju tända manuellt.

MolleMeck
              Deltagare

I mitten av taket sitter det belysning men strömbrytaren måste stå i mitten för att den ska tändas vid dörröppning iallafall på GT

Nikke McRae
                Deltagare

Någon som vet om det finns bromsljusinsatser till V5 vingen att köpa någonstans?
                  Min har tagit in vatten och lagt av helt.

+1. Fast till v6. 🙂

Har nu svarat på min egen fråga. Det var så enkelt som att gå in på http://www.spoilerlights.com. 😀

Denna skickade jag efter: http://www.spoilerlights.com/servlet/the-40/15.5%22-Flush-Mount-Clear/Detail
                  Finns även i rött, orange, grönt, rosa, gult och blått, varför nu man skulle vilja ha någon av de udda färgerna. 😛
                  Jag har ju en replica vinge troligtvis från Zerospec, så det kan vara ett annat bromsljus på era vingar.
                  Men de har ett stort utbud till många bilmärken, så det gäller att mäta på sitt bromsljus och se hur det monteras. Sedan finns det oftast bra bilder och ritningar på hemsidan.

Betalade via paypal och en vecka senare så var det framme. Kostade mig runt 500-600 inkl frakt, tack vare att jag slapp undan tullavgift denna gång.

Jämförde med det som satt i vingen från början. Och jag hade turen med mig, det ser exakt likadant ut och verkar vara samma tillverkare!

Gilarski
                  Deltagare

Nån som köpt eller hört nåt om dessa:

http://www.madmotors.co.uk/

De hade endel kul, jag är sugen på att handla lite grejer därifrån, tänkte bla. byta ut min P1 läpp mot en lite mer smäcker i kolfiber (sid 2) . :rolleyes:

calle gsi
                    Deltagare

Någon som vet vad nya sti-bakljusen kostar, var inne på den lokala handlaren för några veckor sen och frågade men han kunde inte hitta dom i datorn. Till en GT alltså 🙂

Christian S
                      Deltagare

Någon som vet vad nya sti-bakljusen kostar, var inne på den lokala handlaren för några veckor sen och frågade men han kunde inte hitta dom i datorn. Till en GT alltså 🙂

beror väll på var du köper dom ifrån men jag köpte mina på http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=193_194&products_id=1094 och det är subaru orginal 🙂

Gilarski
                        Deltagare

Såg STI lysen till en kombi på Blocket igår. Vet dock ej om det var orginal.

tendency
                          Deltagare

Är begagnade ett alternativ? Isf har du lysena Gilarski nämnde här: http://www.blocket.se/stockholm/Subaru_Impreza_GT_baklysen_till_kombi__99__00_30748170.htm?ca=9&w=3

calle gsi
                            Deltagare

Tack så mycket.

Har hittat en auktion på ett par bakljus nämligen men visste inte riktigt vad som var ett lämpligt pris, men då kanske man skulle lägga ett bud på dom där istället 🙂

Anne_GT
                              Deltagare

Surfade runt lite på forumet för ett par månader sen och hittade en artikel om ett test mellan “gammla” GT:n och den nyaste STI:n.
                                Men nu hittar jag den inte igen, gått igenom mängder med sidor utan lycka. Någon som kanske vet på ett ungefär var den ligger eller, ännu bättre, har en länk till den?

specialized
                                Deltagare

Surfade runt lite på forumet för ett par månader sen och hittade en artikel om ett test mellan “gammla” GT:n och den nyaste STI:n.
                                  Men nu hittar jag den inte igen, gått igenom mängder med sidor utan lycka. Någon som kanske vet på ett ungefär var den ligger eller, ännu bättre, har en länk till den?

Hej, här finns den 🙂

http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=88675

——-

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 147 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.