Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 147 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Vinner Sverige idag då?

Tribbe
      Deltagare
        Koffe
        Keymaster

Nu orkar jag inte leta igenom hela tullverkets webplats, men du borde kunna ha fjädrarna hemma för runt 2800 om du åker på tull. Räkna med ungefär 1.33xpriset så brukar man hamna ganska rätt med tull + moms. Så ~$330×6.4×1.33.

Kolla om du inte kan hitta dem i UK istället så slipper du tull å moms. Eller kolla med typ JRM, tror jag pyntade runt 4k inkl. montering för mina.

//Koffe

Tribbe
          Deltagare

Nu orkar jag inte leta igenom hela tullverkets webplats, men du borde kunna ha fjädrarna hemma för runt 2800 om du åker på tull. Räkna med ungefär 1.33xpriset så brukar man hamna ganska rätt med tull + moms. Så ~$330×6.4×1.33.

Kolla om du inte kan hitta dem i UK istället så slipper du tull å moms. Eller kolla med typ JRM, tror jag pyntade runt 4k inkl. montering för mina.

//Koffe

De säljs endast i USA annars hade UK varit mycket bättre. Tack för svar 🙂

yngwie
            Deltagare

Suck, fick min bil polerad i går, den såg ut som ny tills jag kört en stund och allt damm hittat till bilen. Har suttit massa dekaler på den som jag just tagit bort. Så jag tog ju förgivet att det skulle försvinna med en redig polering. Men ack så fel jag hade, allt damm fastnar där alla klistermärken suttit, inte så där supersnyggt.

Det första jag tänker är, poleraren har varit för blyg med polermaskinen för att inte skada lacken? För nog ska väl detta gå att få bort? Nu är de ju röd dag i morgon, så får väl besöka honom på fredag i stället.

yngwie
              Deltagare

Någon vänlig själ som kan lägga in en bild på sin sti 03-05 med tein fjädrar på? 🙂 Är rädd att man får agera plog här uppe på vintern.

Koffe
                Keymaster

Dock en WRX, men med tein s-tech:
                  http://www.impreza.nu/expo/view_photo.php?set_albumName=album1060&id=mini_DSC06576

Foto by Janne248 🙂

//Koffe

yngwie
                  Deltagare

Dock en WRX, men med tein s-tech:
                    http://www.impreza.nu/expo/view_photo.php?set_albumName=album1060&id=mini_DSC06576

Foto by Janne248 🙂

//Koffe

Tack så mycket! 🙂 Blev sådana 2000 inkl frakt KAP, pallar inte att om man köpt coilovers om dom skulle börja kärva här uppe vintertid.

Eiiiiik
                    Deltagare

Tack så mycket! 🙂 Blev sådana 2000 inkl frakt KAP, pallar inte att om man köpt coilovers om dom skulle börja kärva här uppe vintertid.

På tal om det! Är det någon som kör med sina coilovers vintertid här? Funkar det bra?
                      Antar att man gör sig själv en tjänst om man plockar bort hjulen ca 3 gånger / vintersäsong och gör rent och smörjer upp lite :p

Tribbe
                      Deltagare

Svarta baksäten i läder som passar i en wrx kombi årsmodell 05? Går det att få tag på i Sverige? Hur svårt, kostnad på ett ungefär?

Ungefärlig kostnad för svarta lädersäten fram?

Om man hittar på skrot är det bolt on då eller är det något med airbag’s osv?

Slänger in frågan om blå inredning också. Tilläggsfråga till både svart läder och blå är dörrsidor också.
                        Ungefärligt pris och svårighets grad att få tag i blå stolar till kombi.

TomK
                        Deltagare

Svarta baksäten i läder som passar i en wrx kombi årsmodell 05? Går det att få tag på i Sverige? Hur svårt, kostnad på ett ungefär?

Ungefärlig kostnad för svarta lädersäten fram?

Om man hittar på skrot är det bolt on då eller är det något med airbag’s osv?

Slänger in frågan om blå inredning också. Tilläggsfråga till både svart läder och blå är dörrsidor också.
                          Ungefärligt pris och svårighets grad att få tag i blå stolar till kombi.

Jag har en blå sti inredning till salu.

Tribbe
                          Deltagare

Till kombi?
                            Just nu rekar jag bara, är riktigt sugen på andra stolar men har inte bestämt mig ännu.

TomK
                            Deltagare

Till kombi?
                              Just nu rekar jag bara, är riktigt sugen på andra stolar men har inte bestämt mig ännu.

Aha, tänkte inte så långt.
                              Nej till en sedan. Har aldrig funnits någon sti kombi så inga blåa säten där inte.

Tribbe
                              Deltagare

Det jag helst skulle vilja ha är svarta Sti läder säten fram, svarta wrx läder säten bak och sen svarta dörrsidor. Men verkar inte vara helt vanligt och speciellt inte i Sverige.

Nordstrom
                                Deltagare

Tjenare tänkte bara säga att jag är ny här samt och helt ny på subaru livet så det ska bli kul och spännade:)
                                  samt att man får mycket nytta av cluben o forumet!:)hare

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 147 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.