SSC Allmänt snack Träffar Frågor, svar och snick-snack 10-årsjubileum 10-11 Juli 2010

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 62 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

I Kvarnistempo så räcker det väl att starta vid kl:04. Då har du ju 3,5h på dig 🙂

LOL, kan hända att vissa sträckor averkats på sådan tid men det vet jag inget om 😉

Sen så lär jag ju ha en bil på släpp oxå, åka 15mil i RA’n är ~max vad jag pallar med…på tok för drygt…efter 5mil brukar man vilja åka warp speed för att få slut på eländet.. och var den ju hyfsat human i fjol nu är det ju ännu mindre inredning mm. kvar nu 😉

Janne248
      Deltagare

Hur kommer fältet att användas? Konbana, rattlåskörning etc?

//.zip

Vi kommer under lördagen att köra tre stycken SS banor (konbanor). Mycker körtid och mycket nöje utlovas! Här är några smakprov; Teaser1, Teaser2 , Teaser3 och Teaser4.

Under Söndag blir det en (snabbare) bana samt ev en teknisk…..

SPiKE
        Deltagare

Vi kommer under lördagen att köra tre stycken SS banor (konbanor). Mycker körtid och mycket nöje utlovas! Här är några smakprov; Teaser1, Teaser2 , Teaser3 och Teaser4.

Under Söndag blir det en (snabbare) bana samt ev en teknisk…..

Janne248, SADJanne och jag var på plats och skissade upp banorna igår och jag blev tvingad (under hot om indragen varmkorv resten av året) att provköra ett par varv 😀

Mats
          Deltagare

Spike skall ha straffsekunder… Han har ju övat i förväg. 😉

Ser riktigt skoj ut detdär. Man kanske borde kolla kalendern ifall man skulle kika över en sväng. Om inte annat kan jag ju ta med mig lite finsk sommarsoppa iaf.

Janne248
            Deltagare

Ser riktigt skoj ut detdär. Man kanske borde kolla kalendern ifall man skulle kika över en sväng. Om inte annat kan jag ju ta med mig lite finsk sommarsoppa iaf.

JA!!!!!!! Kom med på 10-års jubileum!! Om den finska sommarsoppan inte räcker så Kanske kan vi fixa fram någon Flatliner så du känner dig som hemma i SSi gänget igen …. 😎

Andersson
              Deltagare

Spike, hur många uppsättningar däck ska du ha med dig? Bara så jag vet 😉

Kvarnis
                Deltagare

Du å jag Mats vi gillar ju den soppan :D…raul med för den delen 😉

SPiKE
                  Deltagare

Spike, hur många uppsättningar däck ska du ha med dig? Bara så jag vet 😉

Är faktiskt inne på att ha med 8 extradäck utifallatt så att säga 😀 😀 😀

Andersson
                    Deltagare

Är faktiskt inne på att ha med 8 extradäck utifallatt så att säga 😀 😀 😀

OK då beställer jag en uppsättning till 😉

S.A.D Janne
                      Deltagare

Undrar om jag kommer att ha en Rdical SR3 med mig?

SecretAgentMan
                        Deltagare

…blir det väder så halkar man nog förbi och hejar. 🙂

Kvarnis
                          Deltagare

Undrar om jag kommer att ha en Rdical SR3 med mig?

Jeep , då kan vi låna bilar av varandra ;):D

S.A.D Janne
                            Deltagare

Jeep , då kan vi låna bilar av varandra ;):D

Ja jag har ju licens att framföra det mesta… hur är det med dig:D

Janne248
                              Deltagare

Inbjudan tråden uppdaterad med massa ny info!

Kvarnis
                                Deltagare

Ja jag har ju licens att framföra det mesta… hur är det med dig:D

Licens det finns inget sånt här i Norrland, här gör vi ju bara 😉 😀

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 62 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.