SSC Allmänt snack Träffar Frågor, svar och snick-snack Storträff 2011 (2011-07-09/10)

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
  • Författare
    Vince
    Keymaster

Som det ser ut nu så är det inte längre säkert att jag kan vara med överhuvudtaget. Går det, när jag vet säkert, att avboka och isf när är sista datum för att ge ett slutgiltigt besked och ändå få tillbaks mina 300?

Vince
      Keymaster

Har just avbokat (lördag 11 juni kl 18:00) ett dubbelrum i hotelldelen då Åsa inte kommer med och jag kommer istället att dela rum med Andersson. Om någon inte fick plats i hotelldelen så finns det iaf en plats nu.

Janne248
        Deltagare

Kommer det att bli en bra helg?

Var är alla icke. Imprezor….?

Koffe
          Keymaster

Klart det kommer bli en bra helg! Ännu bättre om ni kan förmå Subaru Nordic och Strängnäs Bilforum att stanna till söndagen när jag kommer 🙂

Kvarnis
            Deltagare

Får jag någon att dela rum med så lurar jag på att komma ner lördag till söndag.

Har ju ingentligen beredskap i helgen 🙁 ..men men den som lever får se 😉

Manor
              Deltagare

Får jag någon att dela rum med så lurar jag på att komma ner lördag till söndag.

Har ju ingentligen beredskap i helgen 🙁 ..men men den som lever får se 😉

Kvarnis, klart att du ska komma.
                Jag bokade själv ett singelrum i hotelldelen, och det kanske finns fler sådana rum kvar. Ring och kolla PRONTO!!!

Janne248
                Deltagare

Mer sista minuten information!
                  (För er som skall köra och åka med.)

SMA försäkring.

SMA försäkring är ett måste på detta arrangemang om man vill åka med eller köra.
                  SMA har gjort om försäljningen av engångsförsäkringarna så vi kan ej sälja på plats så som tidigare år.

Ni som vet att ni skall köra eller åka med och INTE har helårsförsäkring gå in på denna länk:

http://simplesignup.se/event/6057-engaangslicens

och köp er engångsförsäkring INNAN ni kommer till Malby Fairground.

Skriv ut kvittot och ta med!

Vi skall försöka ta med Laptop + bredband med kan INTE lova något i dagsläget!

Kvarnis
                  Deltagare

Kvarnis, klart att du ska komma.
                    Jag bokade själv ett singelrum i hotelldelen, och det kanske finns fler sådana rum kvar. Ring och kolla PRONTO!!!

Ska försöka Mats, men har som sagt beredskap och alla andra är ju lediga så ska se om det går att lösa 🙂

Mäki
                    Deltagare

Måste man ha med presenning att lägga under bilen vid konbanan?

Manor
                      Deltagare

Vad blir det för väder i helgen?

Det kan ju troligtvis inte matcha förra årets värmebölja, men det skulle vara skönt att slippa regn åtminstone.

Zetterlund
                        Deltagare

Vad blir det för väder i helgen?

Det kan ju troligtvis inte matcha förra årets värmebölja, men det skulle vara skönt att slippa regn åtminstone.

http://www.yr.no/sted/Sverige/S%C3%B6dermanland/Malmby/langtidsvarsel.html

Norrmännen brukar ha koll på svenskarnas väder.. :p De klockade juh emmaboda vädret i helgen som handen i hansken 😀

OzO
                          Deltagare

Presenning? För oljeläckage eller? Behövs inte vad jag vet… 🙂

GPS koordinater för infart till området?

Om man inte är en morgontidig person och vill komma in på området under dagen, är det under lunch man gör det? Ringer man någon eller är grinden alltid bemannad?

Janne248
                            Deltagare

Presenning? För oljeläckage eller? Behövs inte vad jag vet… 🙂

Nix, inget krav på sådant.

Bra fråga….. :confused: Åka samma som ifjol! Du hittade ju då! 😎

Om man inte är en morgontidig person och vill komma in på området under dagen, är det under lunch man gör det? Ringer man någon eller är grinden alltid bemannad?

Kom när som helst! Är troligen bemmanad! Annars löser vi det ändå! Du kan annars allt ringa mig!

Janne248
                              Deltagare

http://www.yr.no/sted/Sverige/S%C3%B6dermanland/Malmby/langtidsvarsel.html

Norrmännen brukar ha koll på svenskarnas väder.. :p De klockade juh emmaboda vädret i helgen som handen i hansken 😀

Men nu får vi hoppas de har fel, annars blir det att ta med regnkläder 🙁

Zetterlund
                                Deltagare

I vilket format vill du ha GPS kordinaterna?
                                  Kan posta dem här imorgon när vi är där en sväng och kollar till läget.

Nu så räknar jag iaf ner.. Snart är det dags.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.