Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
  • Författare
    AK_Impreza
    Deltagare

låter klockrent 🙂 skoj skoj :)säg till bara 🙂

Strat
      Deltagare

Halvdag på Dice? Njae, jag tror inte det ;( 😀

Glöm inte att du ska leka bromspedalsapa åt mig också äljen 😉

Niklas
        Deltagare

Strat: Det är sant, det kan vi ta efteråt. 😉

Fan vad mycket det är, och ovanpå allt skall man till kyrkan om mindre än två veckor. Shiiiit! 😮

AK_Impreza
          Deltagare

jag kan komma när som helst!!:-) 🙂 🙂 🙂 🙂

AK_Impreza
            Deltagare

om det inte är ett annat paket vi fått, typ en videofilm… …eller som Göran gissade latexdress, piska och gimpboll. 😀 😉

hahahahahaha det skulle jag nog oxå gissa på, hade nått annat på tanke oxå…en ”stafettpinne” hahaha 😀 😀 😀

Niklas
              Deltagare

Har du inte gjort det redan?! ####! DÅ KOMMER DU INTE FÅ BORT DEN! 😮

Mohaha, skojja bara. Om du vill så kan jag hjälpa dig så dina papperskyfflarfingrar inte skall behöva jobba i onödan. Hehe.

Vi tar din (Mats) först då den blir fortast klar.

Ozo kommer eventuellt på besök och ser till så att garagets alla javascript fungerar som de skall. 😉 😀 :*

Dekalerna till PetterSolberg åker iväg idag, röret är packat och adressen skriven. Skall bli intressant att höra hur dyr frakten blir.

Niklas
                Deltagare

Väl mött i Subarugaraget! :7 :+ 😉

PetterSolberg
                  Deltagare

det låter bra.. ska bli gött att få på den..:-)

alrik
                    Deltagare

BILDER! 😛

/ Mikael – som är sugen.. på glass

OzO
                      Deltagare
                        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album334/IMG_0128.thumb.jpg Ett sätt att döda en tråkig kväll är att bege sig till ett garage i Mörby och träffa dekaltrimmarproffs in action och diverse hangarounds… ja, vi var hangarounds och Alien proffset. Kul att träffas, Mats & Andreas&Co! Hoppas inte torkarna torkade bort dekalerna på vägen hem! 😀

Jag har lärt mig 2 saker:

1. Att jag alltid skall ha med mig en full kaffetermos och nytinade kanelbullar samt 3-4 st campingstolar!
                        2. Ett proffs gillar när man kommenterar deras arbete under själva arbetet ”Det går ju bra det där, fast…” ”Skall den sitta så?” ”Ska du skära där?!” 😀

Skämt o sido, bra jobbat Niklas med dekalerna! Och behöver du hjälp med att klistra på mer så har du ju nu lärt upp 1,2,3,4 pers!! 😉

Mer bilder finns i Galleriet. Hur allt blev kanske Niklas fick bättre bilder på. Tog helt otroligt nog inga på Mats framruta… trodde jag fick med det… 🙁

_______________________________________________________________________________
                        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                        Deltagare

Grym träff! Grymma bilder! Grymma gubbar! Grym dam! Allt var helt enkelt grymt där i garaget och grymmast av allt var den mörkgröna jänkaren som Ozo drägglade på under hela kvällen. :9

Det blev riktigt bra till slut, om man bortser från några små luftbubblor som jag tror var resultatet av att Mats stressade mig i arbetet. Jo! Så måste det ha varit! 😉

Tusen tack för alla skratt och extra mycket cred till Ozo som åkte hemifrån en fredagkväll för att stå i ett garage när han inte hade behövt. Du är inte bara kungen av hemsidan utan även bland medlemmarna.

Hoppas dekalerna sitter på än och att ni är missnöjda! Nu kan vi dra igång beställningarna för alla andra. Tjoho!

AK_Impreza
                          Deltagare

göran o mats ni får gärna haka på ner till garaget när Dice ska sätta på mina andra dekaler jag beställt..alltid kul med sällskap elr vad tycker du niklas? 🙂 🙂

Niklas
                            Deltagare

Lätt! Då får vi även bjuda in Strat så han får se hur dekaler monteras utan att man anlitar en dyr firma. 😉

alrik
                              Deltagare

göran o mats ni får gärna haka på ner till garaget när Dice ska sätta på mina andra dekaler jag beställt..alltid kul med sällskap elr vad tycker du niklas? 🙂 🙂

Vad är det för mera dekaler som har inhandlats? Likande som Aliendice?

/ Mikael

Niklas
                                Deltagare

alrik: Nej, han har köpt något helt annat. 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.