Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 68 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Är detta en syjunta eller? 😀 😀 😀 Väldans vad det kan tjafsas, hehehe.

Posten stängde som sagt tidigt idag. Grrrr! Förhoppningsvis hämtar jag (läs: Kristina) ut dekalerna imorgon, om det inte är ett annat paket vi fått, typ en videofilm… …eller som Göran gissade latexdress, piska och gimpboll. 😀 😉

Så jag hoppas vi kan träffa imorgon och vi kör kl 21:00. Jag och AK_Impreza kommer träffas då varjefall och montera hans för de ligger redan här och väntar på honom. Tjo och tjim!

Värmer upp monteringsfingrarna. 🙂

Niklas
      Deltagare

De nya dekalerna har kommit idag! Är Mats och AK_Impreza sugna på att göra ett sent besök till stan? Ca 21:00 och fram så vi hinner lägga lillen först innan pappa går iväg till garaget.

Niklas
        Deltagare

Om vi väntar tills jag får de nya dekalerna så kan både du och Mats komma samma kväll så fixar vi båda samtidigt. Skoj att ha en liten Imprezaträff. Får jag dem tidigt så kanske vi kan ta det på onsdag kväll, typ 20-21.

Manor
          Deltagare

>Om vi väntar tills jag får de nya dekalerna så kan både du
            >och Mats komma samma kväll så fixar vi båda samtidigt. Skoj
            >att ha en liten Imprezaträff. Får jag dem tidigt så kanske vi
            >kan ta det på onsdag kväll, typ 20-21.

Niklas, har du inte halvdag på onsdag? Det har i varje fall jag, och jag skulle med glädje träffas tidigare så att man kan passa på när jag åker från jobbet. Bara en tanke, men jag vet inte om det passar dig/er.

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

De nya dekalerna har kommit idag! Är Mats och AK_Impreza sugna på att göra ett sent besök till stan? Ca 21:00 och fram så vi hinner lägga lillen först innan pappa går iväg till garaget.

Kan du inte ta med dig Max på magen igen, så kan vi ses tidigare istället…typ 19:00…vad sägs om det? 21:00 är det nämligen filmtajm för 3/4 av familjen. Vad sägs om det förslaget?

mvh Mats N

Niklas
              Deltagare

Tack tack, någon får ju göra det annars händer ju inget. 😉

/N – stolt då MatsN kallat mig dekalkung ca 57ggr igår 😀

Manor
                Deltagare

…mina torkare var också avstängda hela vägen…lite problem när jag körde om en långtradare, men vad gör man inte för att dekalen skulle få fästa ordentligt.

Som campingproffs så var det nog jag som skulle ha haft med mig stolar + bord + arraksbollar :). Jag ska bättra mig till nästa gång.

mvh Mats N

AK_Impreza
                  Deltagare

jag kan iaf idag! men behöver adress/vägbeskrivning och kanske ett mobilnr o nå dej på niklas! 🙂

elr annars kan väl jag o mats samåka? vi kan mötas vi mörby centrum kanske om du tar den vägen? elr annars nån annan stans? säg till du om du vill 🙂

AK_Impreza
                    Deltagare

okej vet du om dt blir av idag? mitt nr är iaf 0737279287!
                      lättare att nå mej där än på forumet! MVH//Andreas

AK_Impreza
                      Deltagare

har du inte niklas nr då mats?

**jag drar mig iväg till täby snart iaf! ring mig på mobilen grabbar ifall dt blir nått! (0737279287) btw: jag är faktiskt född i täby, på danderyds sjukhus, bodde i skarpäng från födsel till 14 års ålder, sen flytta ja o morsan!

AK_Impreza
                        Deltagare

jo jag håller med! kanske håller på lägger kidsen? säg till om du får tag i han så åker jag på stubben:-) tar ju iaf 30 min från bålsta

Manor
                          Deltagare

Är detta en syjunta eller? 😀 😀 😀 Väldans vad det kan tjafsas, hehehe.Posten stängde som sagt tidigt idag. Grrrr! Förhoppningsvis hämtar jag (läs: Kristina) ut dekalerna imorgon, om det inte är ett annat paket vi fått, typ en videofilm… …eller som Göran gissade latexdress, piska och gimpboll. 😀 ;)Så jag hoppas vi kan träffa imorgon och vi kör kl 21:00. Jag och AK_Impreza kommer träffas då varjefall och montera hans för de ligger redan här och väntar på honom. Tjo och tjim!Värmer upp monteringsfingrarna. 🙂

Äsch, du är som en sujunta hela du Alien ;-).
                            Meddela om du får hem min dekal, så tittar jag förbi på kvällen. Jag kör gärna först om möjligt…det bör väl gå ganska snabbt. Jag plockar bort den gamla texten imorgon (om det går…).

mvh Mats N

AK_Impreza
                            Deltagare

impreza-party 😀 😛 :7

AK_Impreza
                              Deltagare

Hoppas inte torkarna torkade bort dekalerna på vägen hem! 😀

haha nej dt klara jag mej utan…haha det ösregna men jag envisades att inte använda vindrutetorkarna…:D 😀 😀 sen när man kom ut på motorvägen så blåst det bort automatiskt, jag har ingen ide varför:P 😛 😛 😛 kul träff, kul att träffa nya ansikten…göran o mats ta med bullar nästa gång för farao 😀 😀 😀

mycket bra jobb niklas! *nöjd som fan*!!:7

Manor
                                Deltagare

Tack för hjälpen Niklas. Det blev ju riktigt bra nu…både min bil och AK_Impreza (kul att träffas förresten) :).

Kul att träffa dig också Göran, det var ett tag sedan. Vi får ta en tur till Mr. Rosenholtz någon gång…och bjuda honom på en bulle :).

mvh Mats N – dekalprins wannabeeeeeeeee 😛

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.