Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

jag kan iaf idag! men behöver adress/vägbeskrivning och kanske ett mobilnr o nå dej på niklas! 🙂 elr annars kan väl jag o mats samåka? vi kan mötas vi mörby centrum kanske om du tar den vägen? elr annars nån annan stans? säg till du om du vill 🙂

Förra gången träffade jag Alien vid Statoil på Mörbyleden 15. Du svänger av avfarten mot Danderydssjukhus (när du kommer från stan/Stocksundsbron)…i korsningen svänger du höger och kör rakt fram tills du har Statoilmacken på vänster sida. Aliens garage ligger alldeles i närheten.

mvh Mats N

Manor
      Deltagare

här är mitt bidrag till framrutedekalfamiljen..

Snyggt jobbat…är även du en dekalprins wannabeeeeeee 😉 !!?

mvh Mats N

Niklas
        Deltagare

Igår var första testkaninen på besök i mitt garage och resultatet ser ni här:

Work in progress:
          http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_banner_montering_1.jpg

Färdigt:
          http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_banner_montering_2.jpg

http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_banner_montering_3.jpg

Vi stötte på ett litet problem. Om man inte vill ha bakgrund så kan det se dumt ut att ha en rak dekal. Därför delade vi dekalen i fyra delar för att se om det blev bättre då den följde rökningen i rutan bättre. Tyvärr blev böjningen inte perfekt och därför kommer jag ta fram en ny variant för de som vill ha en dekal som följer listen längs rutans överkant. Vi kommer ta bort texten på Mats bil och montera en ny och då är det förhoppningsvis perfekt och alla nöjda.

Tack för en trevlig pratstund i garaget.

/N – med sonen hängande på magen under monteringen 😀

Manor
          Deltagare

Ja, det bidde ingen montering idag. Post-stället hade stängt tidigt idag, och Niklas fick inte ut dekalerna (om det nu var dekaler i paketet…). Bättre lycka imorgon eller på lördag.

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

har du inte niklas nr då mats?**jag drar mig iväg till täby snart iaf! ring mig på mobilen grabbar ifall dt blir nått! (0737279287) btw: jag är faktiskt född i täby, på danderyds sjukhus, bodde i skarpäng från födsel till 14 års ålder, sen flytta ja o morsan!

Hej !

Ingen svarar på Niklas nummer (0706-361496). Om det blir något svar i forumet innan 20:40 så dyker jag upp…annars så får vi ta det en annan dag

mvh Mats N

Manor
              Deltagare

okej vet du om dt blir av idag? mitt nr är iaf 0737279287!lättare att nå mej där än på forumet! MVH//Andreas

Vi får väl se vad Alien svarar…det kanske fungerar för mig också ikväll…vi avvaktar väl ett tag till.

mvh Mats N

Manor
                Deltagare

>Tack tack, någon får ju göra det annars händer ju inget. 😉
                  >
                  >/N – stolt då MatsN kallat mig dekalkung ca 57ggr igår 😀

…ja, jag kallade ju din kompis för Nordic Audi också några gånger ;-).

Är man kung på dekaler så är man väl en dekalkung…så var det med det :).

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

Dekalerna är hämtade på posten! MatsN, AK_Impreza och alla andra Imprezor som vill komma och mingla är välkomna till Danderyd ikväll kl 21:00.PS: Dessutom är dekalerna till PetterSolberg skickade nu! 🙂

Vi ses ikväll då.

mvh Mats N

Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.