Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 164 totalt)
  • Författare
    daniel83
    Deltagare

>Vaddå för mellanrum? Bakgrund och text är två olika dekaler.

Okej då förstår jag.
      Jag trodde att allt var en och samma dekal. Men nu förstår jag.

Niklas
      Deltagare

Eftersom de andra två skall ha silver så tar vi en sån till dig också. Beställer tre stycken silver varav två stycken med bakgrund.

AK_Impreza
        Deltagare

har du fått in pengar från mig? jag satte in dom till dig i förra veckan! det blev silver med svart bakgrund va?

Niklas
          Deltagare

Silver och svart bakgrund ja.

Vet inte om pengarna har kommit än, har inte kollat.

soemp
            Deltagare

Denna tråden har man missat! Ser intressant ut =) 11’an blev bäst tycker jag också. När får man se hur det blev på era bilar?

//Calle

Niklas
              Deltagare

Dekalerna beställdes i fredags förra veckan och jag väntar på paketet. Meddelar alla testkaninerna när det kommer.

Niklas
                Deltagare

PetterSolberg: Din skickar jag på posten. Om alla blir nöjda så lägger jag upp så alla andra kan skicka in beställningar efter det.

MatsN: Hör av mig, nu på lördag blir det inte. Eventuellt söndag men måste kanske jobba. Annars får vi ta det nästa vecka. Jag kan alla kvällar men det kanske inte du kan?

EDIT: Såg att alla ni tre har betalat för era streamers. Duktiga pojkar! Skall bli väldigt skoj att se dem monterade.

AK_Impreza
                  Deltagare

jag drar till spanien imorgon o kommer hem nästa söndag, säg när du kan efter det dice, jag kan när som helst efter semestern! MVH//Andreas

Manor
                    Deltagare

Jag är också intresserad :).

mvh Mats N

Manor
                      Deltagare

Jag gillade 4, 6, 7, 8 i den prioriteringsordningen…tror jag :9.

Kalasjobb Alien.

mvh Mats N

Manor
                        Deltagare

>Absolut inte, det är bättre att alla blir nöjda.
                          >
                          >Du har väldigt rätt i att det är bra att ha rak linje i
                          >underkant. Ovankant är böjd efter listen på rutan så det är
                          >svårt att passa in dekalen efter den.
                          >
                          >Så här:
                          >http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_streamer7.jpg

Kalas…bäst hittills. Denna får min röst :).

Färg – vit eller silver tycker jag passar bäst

mvh Mats N

Manor
                          Deltagare

>Vad säger ni om att var och en får välja färg själv? Troligen
                            >kommer det då bli som med regskyltsdekalerna, billigast blir
                            >en utvald färg. Vill man ha en annan färg går det bra men
                            >kostar lite mer. Detta för att fler skall välja samma och för
                            >att tillverkaren inte skall hela tiden behöva göra dekaler av
                            >olika färger.

Helt ok för mig.

mvh Mats N

Manor
                            Deltagare

>Detta är det senaste:
                              >http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_streamer_8.jpg
                              >
                              >Är det så här vi vill ha den? Eller skall adressen till
                              >hemsidan också finnas med?

Hej !

Adressen till hemsidan får gärna vara med tycker jag. Det är ju lättare att ta bort adressen för de som inte vill ha den…än att lägga till den i efterskott för de som vill ha den.

Deta är dock absolut inget krav från min sida, utan endast en synpunkt.

mvh Mats N

Manor
                              Deltagare

>http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_streamer_9.jpg
                                >
                                >Url tillbaka.

…helt enkelt PERFEKT. Strålande Alien, du är en dekalstjärna :).

mvh Mats N

Manor
                                Deltagare

>Exakt. Nä, men jag har lyckats få fram ett bra pris på
                                  >klubbens dekaler hos dekaltrim då vi köper alla våra därifrån.
                                  >Då kan inte inte börja låta medlemmarna tillverka sina egna
                                  >här och var. Dekalerna kommer levereras via posten, troligen i
                                  >små runda rör. Den som beställer när allt är klart får se. 🙂

Alien, som småbarnsförälder så går det ju säkert åt en hel del muggpapper. Kanske dessa tomrullar går att använda?

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 164 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.