› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Framrutedekal??
- Detta ämne har 163 svar, 6,626 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
19 december, 2005 kl. 06:19 #157839
Manor
DeltagareHej AlienDice !
Jag kan också vara försökskanin, och då får du även äran att montera den för att kolla att allt blir bra etc.
Jag vill inte ha någon bakgrundsfärg då min nya vindruta ändå är tonad upptill…färg på dekalen…hmm silver eller vit!!? Du är expert på dekaler och får den stora äran att välja mellan dessa färger.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #157840Manor
Deltagare>MatsN: Hehe, ok. Silver blir nog finast på din bil. Skönt att
>jag slipper montera bakgrunden. 😉 😀
>
>Beställer en silver åt dig utan bakgrund och sen det som
>PetterSolberg vill ha. Sen tar vi kort och visar hur det blir
>så kan alla börja beställa efter det.Japp, helt ok…jag är PÅ :).
mvh Mats N – som är glad att få hjälp med monteringen 🙂
19 december, 2005 kl. 06:19 #157841Manor
Deltagare>MatsN: Skrev fel i ditt mail men skulle du betala 250kr så får
>du tillbaka dem när vi träffas. 😉Det ska alltså vara 200:-…jag tänkte att monteringen skulle kosta 50:-, men den bjuder jag dig på. Inte ska du behöva betala bara för att montera en dekal…lite bussig är man väl 😉 😛 😛 😀 😀 😀 .
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #157842Manor
Deltagare>>Det är 11an som är vald av medlemmar här på forumet.
>>
>>Hur ser 12an ut? 🙂
>
>Jag menade nr 10.
>
>kör på både nr 10 och nr 11. även om det bara skiljer en
>webbadress. Om man skulle vilja ta bort adressen genom att
>skära bort den så kommer det att bli ett mellanrum där och det
>kommer inte att bli nå snyggt. Så kör på både nr10 och nr11
>för dom som inte vill ha webbadress.
>
>Det är vad jag tycker iaf.11:an är väl redan bestämd. Det kostar väl för mycket att ha flera alternativ att välja på (tror jag). Bakgrunden och bokstäverna är två separata grejer…vill man inte ha webbadressen så skippar man dessa bokstäver.
mvh Mats N – försökskanin utan bakgrund med silvertext…
19 december, 2005 kl. 06:19 #157843Manor
Deltagare>Idag anlände dekalerna! Tjoho! Skickar ut region- och
>regskyltsdekalerna som vanligt sedan blir det upp till MatsN
>och AK_Impreza att besöka mig för montering av sina
>framrutestreamers. De ser väldigt bra ut! :7När, var, hur vill du att jag ska komma Alien. Väldigt gärna runt 10:00 på lördag, för då är det parkstädning i samfälligheten ;). Skicka PM med tid och plats som passar dig…så meddelar jag om det passar även mig. Ok?
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #157856down_the_drain
DeltagareTid är det enda du har din tomte:) Annars så är idèn god…
/P
>>Alien, gör ett utkast får vi drömma och fantisera lite….
>
>Får se när jag får tid.19 december, 2005 kl. 06:19 #157871daniel83
Deltagare>Det är 11an som är vald av medlemmar här på forumet.
>
>Hur ser 12an ut? 🙂Jag menade nr 10.
kör på både nr 10 och nr 11. även om det bara skiljer en webbadress. Om man skulle vilja ta bort adressen genom att skära bort den så kommer det att bli ett mellanrum där och det kommer inte att bli nå snyggt. Så kör på både nr10 och nr11 för dom som inte vill ha webbadress.
Det är vad jag tycker iaf.
19 december, 2005 kl. 06:19 #157937Niklas
DeltagareVad säger ni om att var och en får välja färg själv? Troligen kommer det då bli som med regskyltsdekalerna, billigast blir en utvald färg. Vill man ha en annan färg går det bra men kostar lite mer. Detta för att fler skall välja samma och för att tillverkaren inte skall hela tiden behöva göra dekaler av olika färger.
19 december, 2005 kl. 06:19 #157940Niklas
DeltagareDetta är det senaste:
http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_streamer_8.jpgÄr det så här vi vill ha den? Eller skall adressen till hemsidan också finnas med?
19 december, 2005 kl. 06:19 #157941Niklas
Deltagarehttp://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_streamer_9.jpg
Url tillbaka.
19 december, 2005 kl. 06:19 #157944Niklas
DeltagareExakt. Nä, men jag har lyckats få fram ett bra pris på klubbens dekaler hos dekaltrim då vi köper alla våra därifrån. Då kan inte inte börja låta medlemmarna tillverka sina egna här och var. Dekalerna kommer levereras via posten, troligen i små runda rör. Den som beställer när allt är klart får se. 🙂
19 december, 2005 kl. 06:19 #157950Niklas
DeltagareFöresten, bra att Strat påminde mig. Jag behöver ett mått från en med MY01-02 och MY03-05 hur bred vindrutan är 20cm ner från gummilisten:
http://www.shellkonto.nu/alien/temp/bredd.jpg
Kan någon som har en sån bil mäta och meddela mig.
GTn är lite mindre än 120cm bred där.
19 december, 2005 kl. 06:19 #157959Niklas
DeltagareAK_Impreza: Priset är 250kr om du beställer text och bakgrund och 200kr om du bara vill ha texten. Egentligen behöver jag bara en testbil som är en GT men du kan få vara med om du monterar själv. 😀
MatsN: Skrev fel i ditt mail men skulle du betala 250kr så får du tillbaka dem när vi träffas. 😉
19 december, 2005 kl. 06:19 #157971Niklas
DeltagareIdag anlände dekalerna! Tjoho! Skickar ut region- och regskyltsdekalerna som vanligt sedan blir det upp till MatsN och AK_Impreza att besöka mig för montering av sina framrutestreamers. De ser väldigt bra ut! :7
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.