Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 164 totalt)
  • Författare
    FeA
    Deltagare

Den där sista du gjorde (med webadress över) tycker jag såg bäst ut, riktigt snyggt!!
      Försök fixa så att man får välja färg på ”SSI” loggan, STI-rosa skulle jag vilja ha! :7

Textfärg: Vit
      SSIlogga: Valfri

…tycker jag

PetterSolberg
      Deltagare

alla är helt okej.. köper en oavsett.. väldigt bra jobbat:7
        Patrik

MickeM
        Deltagare

Den dagen jag rullar in på besiktningen så kommer de att säga
          ”skrap bort den där”. För man får inte ha sådant i framrutan
          enligt de regler som gäller här, iaf när jag frågade tidigare
          när jag skulle ta hem hela rally-dekal-kitet… Men jag ska
          ändå ha en sån där stilren i silver… typ. Sign me up! 🙂

Niklas
          Deltagare

>Den där sista du gjorde (med webadress över) tycker jag såg
            >bäst ut, riktigt snyggt!!
            >Försök fixa så att man får välja färg på ”SSI” loggan,

Jo, det skall nog gå att fixa. Det blir ju lite dyrare om vi skall ha olika färg men kan också vara lite skoj då folk har lite egna galna idéer på hur ”sminket” skall se ut. 😉

alrik
            Deltagare

Hmm, med lite eftertanke så är det nog snyggare med en utan www-adress. Svenska Subaru Impreza över hela och SSI på kanterna.

/ Mikael – som också fick SSI dekalerna idag av Niklas

Fancy
              Deltagare

Vad är det för fel på Guld/Gul text på en blå bakgrund då?? 🙂
                Det är iaf det jag skulle vilja ha…
                Grymt bra jobb Alien!!!!

Patrik

RS
                Deltagare

>Är detta som du tänkt Ozo?
                  >http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_streamer_ozo2.jpg

Den här gilllar jag, fast skulle vilja ha texten centrerad, ungefär som fyran alltså, fast med bara ett SSi märke.. Blir ju så kladdigt annars;-) Fast alla vill väl ha olika:-( 😮

FeA
                  Deltagare

>Vad är det för fel på Guld/Gul text på en blå bakgrund då??
                    >:)
                    >Det är iaf det jag skulle vilja ha…
                    >Grymt bra jobb Alien!!!!
                    >
                    >Patrik

För att det passar inte in på alla bilar. En neutral färg, som vit tex, passar bra till alla färger.
                    Vi måste ju ha en färg som alla kan ha, sen kan man ju få vilken färg man vill på SSI-loggan.

Larry
                    Deltagare

Nu börjar den här topic´en bli lååååååååååång 🙂 Tar en liten stund att ladda fram…

Men den senaste förslaget är kanon! Tycker det är snyggt som det är med färgerna

Bakgrund: Svart
                      Text: Vit
                      SSI: Silver (alt råååsa) 😉 😀

Grymt bra!

Blocken
                      Deltagare

Wow! Impad! Snyggt som vanligt Äljen! 🙂

Har svårt att avgöra vilken som är snyggast. Jag handlar oavsett 🙂

/Black

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

christopher
                        Deltagare

Kanske bara ”SSI” med ”www.impreza.nu” under lite mindre…….
                          Mitt förslag! Lite diskret och snyggt!
                          /
                          fraSSe

syke
                          Blockerad

http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_streamer7.jpg

Den här röstar jag på! Fast givetvis med blå bakgrund och gul text!

David
                            Deltagare

Ser kalas ut.
                              Ja röstar för både logga o text i silver 🙂

Mvh D

Niklas
                              Deltagare

>Den här gilllar jag, fast skulle vilja ha texten centrerad,
                                >ungefär som fyran alltså, fast med bara ett SSi märke.. Blir
                                >ju så kladdigt annars;-) Fast alla vill väl ha olika:-( 😮

RS: Eftersom loggorna och texten är en egen dekal, inte ”insprängt” i bakgrunden så kan du avgöra själv om du vill ha loggan på höger eller vänster sida. Båda eller ingen.

Det verkar vara många önskningar på färger. Jag tror vi siktar på att alla får välja vad de vill. Kommer bli lite dyrare men troligen inte så mycket och alla blir nöjda. 🙂

MickeM
                                Deltagare

Min åsikt…

– SSI på bägge sidor för symetri
                                  – Subaru Impreza-klubben mellan dem (behöver ej stå svenska (det står ju på svenska)
                                  – Adressen brukar som någon sade, inte vara fram utan bak och även på sidorna
                                  – Texten uppe i rutan skall vara synlig så folk inte måste hänga över huven och kisa vad så som står där
                                  – Färgvalet… en enda färg, annars risk för att det blir rörigt. Silver är rätt neutralt och färglöst mot mörka rutan och passar de flesta bilar då vit kan skina lite väl mycket på mörka bilar.

Ett till förslag är att skriva Subaru Impreza mellan SSI-emblemen
                                  och sedan skriva Svenska i mindre text ovanför Subar och klubben
                                  under mpreza.

Och en till grej… ska inte allt vara spegelvänt så de som får en
                                  subba upp i backspegeln för en kort stund ska se vem som där är,
                                  innan ”det” ylar förbi? 😀

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 164 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.