Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 164 totalt)
  • Författare
    AK_Impreza
    Deltagare

Vad tar du för montering? kaffe & bulle och skitsnack? 😉

Niklas
      Deltagare

Om du kommer bort till mig när vi monterar på Mats bil så skall vi nog hinna med din också gratis. Dock behöver jag ett bra rakblad / kniv. Vet inte om min skalpell hemma är nå vidare skrap längre. Det kan ni få i uppgift att fixa.

AK_Impreza
        Deltagare

låter jättebra! säg bara dag o så..

Niklas
          Deltagare

Har redan fått pengar från en av er, Mats pengar kommer idag. Den siste kan ju hosta över riksdalerna så får vi iväg ordern och dekalerna finns på plats nästa vecka.

daniel83
            Deltagare

Jag är på. Nr 4 tack Svart bakgrund och vit text.

AK_Impreza
              Deltagare

jo dice, vilka färger tycker du skulle passa en rallyblå gt? pengarna är på ingång!

Niklas
                Deltagare

>Jag är på. Nr 4 tack Svart bakgrund och vit text.

Det går inte att välja modell. Du får vänta tills ”provrörsbarnen” fått sina monterade så ni kan se hur det ser ut när de sitter på. Då kommer shoppen uppdateras så man kan beställa dessa dekaler där också.

Niklas
                  Deltagare

>jo dice, vilka färger tycker du skulle passa en rallyblå gt?
                    >pengarna är på ingång!

Svart bakgrund och vit text eller silverfärgad text skulle jag köra på. Om du inte vill ha något som är så tydligt kan du köra på reflexblå färg på texten.

PetterSolberg
                    Deltagare

när ni monterar den kommer ni att köra den rak i underkant eller böjd om du förstår hur jag menar? 🙂
                      Patrik

Niklas
                      Deltagare

Rak i underkant annars blir det väldigt svårt. Lägger på den så den har sin maximala bredd ute vid kanterna, tack vare rutans form kommer den bli smalare på mitten men kommer troligen gå ner så långt att man slipper få in ljus ovanför backspegeln.

EDIT: Kolla streamern som är monterad på min bil, så kommer jag montera. Men vill man göra på ett annat sätt så får man självklart göra det.

daniel83
                        Deltagare

>>Jag är på. Nr 4 tack Svart bakgrund och vit text.
                          >
                          >Det går inte att välja modell. Du får vänta tills
                          >”provrörsbarnen” fått sina monterade så ni kan se hur det ser
                          >ut när de sitter på. Då kommer shoppen uppdateras så man kan
                          >beställa dessa dekaler där också.

Jag tycker att 11 och 12 är snyggast.

Niklas
                          Deltagare

Det är 11an som är vald av medlemmar här på forumet.

Hur ser 12an ut? 🙂

AK_Impreza
                            Deltagare

hej dice! pengarna rullar in idag, okej svart bakgrund det vill jag ha, men du får välja mellan silver o reflexblå då…det du tror blir läckrast, så medlemmarna tycker dt e snyggt och köper en massa!! 😛 😛 😛

Niklas
                              Deltagare

Det är din bil, du får välja. 🙂

Niklas
                                Deltagare

Vaddå för mellanrum? Bakgrund och text är två olika dekaler.

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 164 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.