SSC Allmänt snack Allmänt småprat Från Öst till Väst..

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Olaaa
    Deltagare

Ja då har man flyttat från Sundsvall till Göteborg.

Hoppas på att det händer lite mer här nere än norr över. Har varit hyffsat dött när det gäller träffar och andra aktiviteter!! Får tacka elver och Surbarbro för IS åkningen och konbanekörningen det är ju i princip bara ni från klubben som varit närvarande när det hänt något uppöver!

Hejdå östkusten, Halllååå västkusten!

Steewe
      Deltagare

Hoppas på att det händer lite mer här nere än norr över. Har varit hyffsat dött när det gäller träffar och andra aktiviteter!! Får tacka elver och Surbarbro för IS åkningen och konbanekörningen det är ju i princip bara ni från klubben som varit närvarande när det hänt något uppöver!

Välkommen! 🙂

Jag flyttade hit för 2,5 månad sedan och trivs riktigt bra! Vi är fyra i mitt garage med Imprezor så nog fan händer det saker i stan alltid. 🙂 Jag håller på att pressa Just_Try att vi ska fixa en träff i december med jul på Liseberg och lite sånt.

Ses!

Gilarski
        Deltagare

Välkommen!

Kul med lite fler Imprezabröder i Götet, det behövs 🙂

Steewe, jag är på om det blir nån aktivitet!

Olaaa
          Deltagare

Välkommen! 🙂

Jag flyttade hit för 2,5 månad sedan och trivs riktigt bra! Vi är fyra i mitt garage med Imprezor så nog fan händer det saker i stan alltid. 🙂 Jag håller på att pressa Just_Try att vi ska fixa en träff i december med jul på Liseberg och lite sånt.

Ses!

Tackar 🙂
            Det hade varit kanon med en träff så man får se vad det är för goa gubbar från klubben här i stan!

Kom på en fråga direkt, någon som kan rekomendera nån bra verkstad att lämna in bilen för service??

Gilarski
            Deltagare

Tackar 🙂
              Det hade varit kanon med en träff så man får se vad det är för goa gubbar från klubben här i stan!

Kom på en fråga direkt, någon som kan rekomendera nån bra verkstad att lämna in bilen för service??

Subaru (Kongahälla bil) i Kungälv verkar vettiga. Jag har aldrig lämnat in den där men snackat endel med dem & köpte endel delar till min förra subba där.

karlzzon.
              Deltagare

Det är några saker som måste klaffa men det kan bli så att familjen Karlzzon flyttar till Uddevalla !!!! (ca 8 mil från Götet)

Steewe
                Deltagare

Det är några saker som måste klaffa men det kan bli så att familjen Karlzzon flyttar till Uddevalla !!!! (ca 8 mil från Götet)

Ni är givetvis välkommen ni med. 🙂 Kul med många kokare i stan (med omnejd)

:D:D:D:D

Manor
                  Deltagare

Nä nu tar faktiskt fru Karlzzon illa upp :D.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.