SSC Allmänt snack Var det du? Fredag den 28:e Juni

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    Evildead
    Deltagare

Lasse:
      pm:a Kvarnis..blir antagligen Statoil på morgonkvisten, skall ringa honom när jag närmar mig…sen har du ju också mitt nummer nu

OzO
      Deltagare

Om du tar bettan över pölen och brummar ner till England så kan du få te och skons (stavn?) med sylt och grädde! Eller en pint. Vilket som passar… 🙂

Rymmer ikväll dit, skall bli j__kligt skönt att komma ifrån ”IT-suger-hårdare-än-stålis”-branschen ett tag…

Lycka till på Gevalia-resan! Kul initiv faktiskt! 😀

Lasse
        Deltagare

Evildead:
          Jag ska försöka få kontakt med Kvarnis. Jag antar att det är Statoil vid norra infarten du menar?

Wallinen
          Deltagare

Det blir åt helt rätt håll, alternativet är att köra över Hässleholm och Kristianstad men det spelar nog ingen större rock’n roll.
            Träffas vi ska du få en vägkarta så du hittar!

Evildead
            Deltagare

Nu är subban fullpackad o klar

070- 6611959

signing off!

-Chrille

Evildead
              Deltagare

Wallinen:

ring vid 20 snåret och kolla var jag är..har kommit fram till
                att det blir 117 från Markaryd till Hässleholm, sen 23 mot Höör
                13 till Hörby 11 till Tomelilla sen Lunnarp – hammenhög och Borrby

christopher
                Deltagare

fraSSe

Hej du!!!!

Flagga när du åker hemåt om det blir vägen förbi Tokholm, så kan vi bli fler som möter upp(gärna helg el. kväll?)

/
                  fraSSe (i Impreza täta Haninge/Tokhlm)

Kvarnis
                  Deltagare

Då får man passa på att tacka Chrille för en trevlig pratstund på morgon kvisten.. iofs lite väl tidigt(1.hr före planerat) för att vara i min smak..:P

fast min välsmörjda käft borde stoppat upp han i ca 1hr så han kanske håller tids planen i övrigt 😉

Lätta på blyfoten nästa gång så hinner Lasse vad me oxå 😀

Lasse. synd att du inte han me.. näst gång för du köra i kapp subbarus som du känner igen och stoppa dom så du får en prat stund…som jag gjorde med dig ..typ och omdisponerade 1 timme av min arbetstid 😀

Tack för det trevliga iniativet Chrille.

ps. tog du med regnet däruppifrån :(…
                    min semester började med att himmlen öppnade sig….om du hittar nån sol där nere ta med den upp i så fall }>;):D

För bilen borde ju va mindre lastad då än den va nu…??..;)

/Kvarnis ..som inte lever före 0600

Lasse
                    Deltagare

Ja det var synd att man klev upp så tidigt, fast man har semester, för att se en dekalprydd Impreza bara åka förbi. 🙁 Men det var kul att surra lite med Kvarnis ute i regnet. Denna grabb har något stort på gång ska ni veta! 😀 Hoppas vi kan ses på hemvägen Chrille!

SpeedyGT
                      Deltagare

Tja. man får väl tacka Chrille för pratstunden.
                        Mycket trevligt att träffa nya människor med samma intresse.
                        Han såg förvånansvärt pigg ut med 120 mil i baken:D
                        Kvarnis: Såg bilden på din IC :9:9:9 Vill ha, vill ha.

Kvarnis
                        Deltagare

🙂
                          En FMIC är väl i regel bäst…men då man har j-vligt långt till alla fina baner, så blir det inte så många banträffar/år så kommer den nog att duga mer än bra.

Det byttes ut av föra ägren pga att han byggde en mer ren ban bil …}>
                          Sen är den ju IC’n pre taped för vatten inj. oxå 🙂 😀

Chrille hur länge blir du kvar där nere…på vägen upp kanske dom andra pytlarna åk på plats, om ecu’n hittat hit förstås 😉

/Kvarnis

Wallinen
                          Deltagare

Solen sken och det var en utomordentligt fin kväll när jag träffade Chrille i Hörby vid halv niotiden igår. Han såg fortfarande relativt pigg ut efter dom 135 mil han hade avverkat.

Han längtade dock till en soffa och nåt GOTT att dricka. Förmodligen utled på kaffe vid det laget:D

Vi körde upp till Prospeeds lokaler och kikade lite… kan ju vara bra att veta var dom finns}>
                            Stod där och svamlade en stund, inte lika länge som Kvarnis dock:D, utan efter ungefär tre kvart susade han vidare söderut och jag körde tillbaka till Lund.

Håller med om att det var ett mycket trevligt initiativ han tog.
                            Dessutom kan jag meddela att EVILDEAD verkar betydligt snällare än artistnamnet antyder:D

Ha en riktigt trevlig semester Chrille!

Kvarnis
                            Deltagare

Kan bara hålla med..Chrille borde kanske numera var aka:Nice Guy… 😉

/Kvarnis on the way to Umeå å terra lite jänks..:D

Evildead
                              Deltagare

Tja

Tackar och bockar själv på er allihopa!!!
                                har just kommit tebax till Skellefte, hyffsat mör denna gång, 2 snabba stopp
                                under hela vägen.

Sitter o glor på bilderna jag tog…fixar upp dem i morrn, för trött nu…

Synd Lasse att jag hade för bråttom den morgonen 🙁

Kvarnis, ja vad säger man, Mr MRT….en timme kändes som 5 minuter :-))

SpeedyGT…jag hade lite sent återinträde i atmosfären första gången, fick ta om det som du minns, men hamburgaren var god 🙂 Kom upp till norrland och fiska nån gång 🙂

Ordis…synd,,inga kort på bilen din :-/, men mkt trevlig pratstund på McDonalds.

Wallinen…vilken service, karta och vägbeskrivningen, ja allt, man bockar.
                                Ring mig nu i veckan ang. soppapumparna 🙂

Nu på hemvägen såg jag en blå impa med 555 stripes strax norr Uppsala på E4 pekandes söderut…vem var det??

-Chrille

Phoenix
                                Deltagare

vad är det för soppapumpar det pratas om? 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.