› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Frmahjulsdrivet! Det ni !
- Detta ämne har 9 svar, 970 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 2 månader sedan av
jraberg.
-
FörfattareInlägg
-
5 december, 2005 kl. 20:46 #9140
BVS-Robban
DeltagareJag åker ju impreza nu men kom ju ifrån ett träsk som det var svårt att ta sig ur (läs framhjulsdrift). Även fast jag haft framhjulsdrift kan jag ändå inte detta !
5 december, 2005 kl. 22:14 #102619daniel83
DeltagareHur gör dom???
Där kan man snacka förarutbildning på hög nivå. 🙂 🙂
//Daniel
5 december, 2005 kl. 23:34 #102620PetterSolberg
Deltagarehyfsad chaufför den ena där.. eller båda givetvis men tyckte jag såg en gammal rallyräv vid namn Kenneth Bäcklund med otaliga sm-titlar..
patrik6 december, 2005 kl. 19:57 #102614Blocken
Deltagare7 december, 2005 kl. 06:22 #102621Janne S.A.D.
DeltagareJösses! :oHar S.A.D-Janne mer info?/ABMin STi
Tja
Jag tror att det är Kenneth Bäcklund och Kjell Olofsson
Riktiga rallyrävar alltså, fränt är det.Med övning går det göra mycket med en bil.
Snart är det is på S.A.D;s lilla sjö.
Janne
7 december, 2005 kl. 09:53 #102617Tallen
DeltagareSnart är det is på S.A.D;s lilla sjö.Janne
Nu blir det OT men ändå:
Mycket nyfiken vad detta är för sjö? Har du köpt en hel sjö och
gjort den till din egen eller har du kanske egen mark runt om? 🙂/D – sladdsugen.
7 december, 2005 kl. 11:42 #102622Janne S.A.D.
DeltagareTja
Sjön ligger strax norr Hallstahammar 1,5 m djup fryser tidigt och håller is näst intill midsommar jippie….En av instruktörerna är polare med sjöägaren och fixat till att vi kan vara där.
Sjön ligger helt avskilt utan hus och vägar runt omkring.
Ursäkta om det tog en stund att svara men jag blev så impad av Saab Performance Team att jag var bara tvungen att släpa ut en av mina Saabar och öva ett par timmar.
Var också iväg och (lånade) en Impreza och det funkar faktiskt efter ett par försök att göra likadnt med en sån.
Janne
7 december, 2005 kl. 12:51 #102618Yonaz
DeltagareGrabbar, det där är la inget med dagens bilar ALS,EPS,KPS,PKK,ACC..
Här är orginalet: http://www.jengajam.com/r/1006
7 december, 2005 kl. 20:24 #102615Blocken
DeltagareGrabbar, det där är la inget med dagens bilar ALS,EPS,KPS,PKK,ACC..Här är orginalet: http://www.jengajam.com/r/1006
Frääääänt! :7
/Block – minns tiden runt ’87 när SAAB slog hastighetsrekord i staterna med original plomberade 9000 Turbo…
Edit: Och visst tusan slog Subaru rekordet ett år senare med Legacy-turbon?
7 december, 2005 kl. 20:37 #102616jraberg
DeltagareTjaSjön ligger strax norr Hallstahammar 1,5 m djup fryser tidigt och håller is näst intill midsommar jippie….En av instruktörerna är polare med sjöägaren och fixat till att vi kan vara där.Sjön ligger helt avskilt utan hus och vägar runt omkring.Ursäkta om det tog en stund att svara men jag blev så impad av Saab Performance Team att jag var bara tvungen att släpa ut en av mina Saabar och öva ett par timmar.Var också iväg och (lånade) en Impreza och det funkar faktiskt efter ett par försök att göra likadnt med en sån.Janne
usch vad trist jobb du har janne 😉 bättre att sitta vid en dator 8-12 timmar om dagen och frysa fingrarna av sig 😀 ehm! nä..
Ser fram emot att testa på den där sjön 😛-JR
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.