Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    immortaltechnique
    Deltagare

Funderar på att behålla bilen, men vill inte ha kvar frontstötfångaren som sitter på nu, så nu söker jag en original eller liknande från valfri turbomodell av gc8. Sprickor eller andra skador gör inget då den mest troligt ändå måste lackas i min färg. Men en i bra skick med färgen 74f (blå) hade varit det absolut enklaste!

Mvh Kim

rasmushall
      Deltagare

Funderar på att behålla bilen, men vill inte ha kvar frontstötfångaren som sitter på nu, så nu söker jag en original eller liknande från valfri turbomodell av gc8. Sprickor eller andra skador gör inget då den mest troligt ändå måste lackas i min färg. Men en i bra skick med färgen 74f (blå) hade varit det absolut enklaste!

Mvh Kim

vad är det för front du har? 🙂

Gystompa
        Deltagare

Mvh Kim

Jag har en grön front som kommer från en GT 97 om det kan va av intresse

immortaltechnique
          Deltagare

vad är det för front du har? 🙂

Finns en bild på den i min säljesannons på bilen här på forumet 🙂 men den gick lite sönder idag när jag backade ner från trottoaren här på gården…

Jag har en grön front som kommer från en GT 97 om det kan va av intresse

Skicka gärna en bild och en prisidé på min mail!
            kimpa_n(snabel-a)hotmail(punkt)com

Gyver
            Deltagare

Jag har en original sti 97-98 front liggandes med en jun-läpp. Silver, finns någon spricka i läppen men lätt fixat med glasfiberväv. 500kr, finns i sthlm.

immortaltechnique
              Deltagare

Jag har en original sti 97-98 front liggandes med en jun-läpp. Silver, finns någon spricka i läppen men lätt fixat med glasfiberväv. 500kr, finns i sthlm.

Skicka gärna en bild på mailen i förra inlägget, så kan vi fortsätta där!

Gyver
                Deltagare

Fixar bild imorgon och mailar.

immortaltechnique
                  Deltagare

Perfekt!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.